صادرات انواع کلوچه خرمایی سنتی

کلوچه یکی از خوراکی های بسیار محبوب، خوش طعم و پر طرفدار می باشد و علت آن این است که به صورت میان وعده یا صبحانه استفاده می شود. همراه با شیر، چای و شربت می ‌توان این محصول را مصرف نمود. موضوعی که در این مطلب قصد داریم پیرامون آن صحبت کنیم صادرات انواع کلوچه خرمایی سنتی، کلوچه خرمایی ساده و فروش کلوچه خرمایی می باشد. در بخش بعدی، ابتدا به معرفی نکاتی مهم در مورد کلوچه های خرمایی ساده خواهیم پرداخت و سپس مراکز فروش این محصول را معرفی خواهیم کرد.

 

3 نکته مهم در مورد کلوچه خرمایی ساده

 

کلوچه یکی از شیرینی جاتی است که نه تنها به عنوان شیرینی بلکه به عنوان غذا یا میان وعده در محل کار، مدرسه، دانشگاه یا هر مکان دیگری مورد استفاده قرار می‌ گیرد. کلوچه های موجود در بازارهای شیرینی ‌جات و فروشگاه های آجیل و خشکبار کشور انواع و اقسام مختلفی از حیث طعم و مواد تشکیل دهنده آنها دارند که این امر بستگی به نوع شرکت تولید کننده این کالا دارد.

کلوچه ها همچنین از حیث سایز و لایه با یکدیگر تفاوت دارند. برخی از آنها کلوچه هایی هستند که به اندازه کف دست بوده و برخی دیگر کمی کوچک تر می باشند. برخی از کلوچه ها ممکن است چند لایه باشند و برخی تنها یک لایه داشته باشند. نوع چند لایه به کلوچه هایی گفته می ‌شود که حداقل ۲ کلوچه گرد روی یکدیگر قرار می ‌گیرد و در لای این دو محصولاتی نظیر کشمش، خرما، ژله، نارگیل یا عصاره میوه به صورت ژله قرار دارد که به هر چه خوش طعم تر شدن کلوچه می ‌افزاید. همچنین خود کلوچه ممکن است از عصاره میوه نظیر پرتقال، توت فرنگی، آلبالو و یا از موادی نظیر خرما یا موادی شبیه به مواد پیراشکی تشکیل شده باشد.

یکی از انواع کلوچه های موجود در بازار کلوچه خرمایی می باشد که به کلوچه ای گفته می‌ شود که از گوشت خرما در تهیه آن استفاده شده است. کلوچه خرمایی ساده کلوچه ای است که طعم خرما دارد اما یک لایه بوده یا حتی اگر دو لایه باشد، هیچ مواد دیگری که پیش تر به آن اشاره شد در بین لایه‌ های آن قرار نگرفته است.

مراکز فروش کلوچه خرمایی سنتی

مراکز توزیع و فروش کلوچه های خرمایی سنتی آن دسته از فروشگاه ‌هایی هستند که به فروش انواع شیرینی های خشک نظیر شیرینی نخودچی، پیراشکی، نان خرمایی و امثال آن مبادرت می‌ ورزند. این مراکز کلوچه های خرمایی سنتی خود که محصولات کرمانشاه، اصفهان، یزد، تبریز و یا نقاط دیگر ایران می باشد را در اختیار مشتریان عمده و خرده خود قرار می ‌دهند. همچنین لازم به ذکر است که مراکز به صورت حضوری و اینترنتی فعالیت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *