قیمت کلوچه سنتی شکری تازه تا حدودی به میزان کیفیت آن بستگی دارد و به طور کلی هرچه میزان کیفیت آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اما هنگام خرید بهتر است فاکتور های خود را یاد داشت کنید تا بدانید چه میزان از کیفیت کلوچه را لازم دارید تا متناسب با آن خرید کنید. نمایندگی های فروش کلوچه برای مشتریان دائمی خود کاهش قیمت و تخفیف های ویژه ای را قائل شده اند تا مشتریان کاملا راضی از خرید خود باشند.
مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه شکری
تولید کلوچه بر اساس نیاز بازار و عرضه ی آن انجام می شود. تولیدکنندگان کلوچه برای فروش بالای خود در سطح جهان و بازار داخلی سعی در بالا بردن کیفیت خود هستند و این امر باعث شده تا کارخانه های زیادی در سطح جهان برای تولید کلوچه به وجود بیاید. فروشندگان کلوچه برای فروش بهتر محصولات خود روش های مختلفی را ایجاد کرده اند تا مشتریان بتوانند راحت تر به خرید کلوچه بپردازند.
کارخانه های تولیدی در طول سال ها دچار روند تغییراتی در تکنولوژی هایی که برای تولید به کار می بردند، شده اند که کیفیت بالایی را ایجاد کرده اند. کلوچه در بازار جهانی با رتبه بالایی از تولید همراه است؛ زیرا یک کالای مصرفی برای تمامی جوامع به حساب می آید. تولید کلوچه در ایران با بحران های اقتصادی زیادی رو به رو است؛ زیرا تحریم های اقتصادی که این روز ها ایران با آن دست و پنجه نرم می کند، باعث شده تا رکود اقتصادی در ایران حاکم شود و تمامی محصولات قابلیت تولید انبوه را در داخل کشور نداشته باشند.
توزیع مستقیم کلوچه سنتی شکری تازه
کلوچه برای فروش بهتر، چه برای مصرف کننده چه برای تولید کننده، باید دارای یک بازار واحد باشد که خریداران و تولید کنندگان کلوچه بتوانند در آن اجماع پیدا کنند و به همدیگر دسترسی داشته باشند تا بتوانند در رابطه با خرید و فروش کلوچه با هم دیگر ارتباط برقرار کنند. با وجود چنین بازاری مشتریان می توانند کلوچه را در هر نوع خریداری کنند و دست سود جویان را از معاملات خرید و فروش این محصول کوتاه کنند.
امروزه اقتصاد به طوری است که اگر یک تولیدی کلوچه بخواهد در عرصه باقی بماند، باید توانایی رقابت با سیر عظیمی از تولیدی های کلوچه را داشته باشد. مثلا تولید کلوچه شکری توزیع کلوچه سنتی باید در عرصه های کیفیت برتر، تنوع بیشتر، اجناس چشم گیرتر، قیمت مناسب تر به رقابت با تولیدی های کلوچه دیگر بپردازد تا بتواند سهم عظیمی از خریداران کلوچه را به سمت خود سوق دهد و با این روش در طی سال ها قادر به تولید و فروش کلوچه باشد.