توزیع کننده کلوچه سنتی شکری ممتاز

یکی از قدیمی ترین و خوش طعم ترین کلوچه ها کلوچه سنتی شکری ممتاز می باشد که طعم و بافت عالی ای دارد.به همین دلیل بسیاری خواهان تهیه کلوچه شکری تازه و با کیفیت می باشند. پس ما شروع به توزیع کلوچه شکری های با کیفیت برای مصارف مردم کردیم تا طعم کلوچه های خوش طعم را بچشند.

توزیع کننده کلوچه سنتی شکری ممتاز

کلوچه شکری تازه چه ویژگی هایی دارد؟

کلوچه شکری تازه چه ویژگی هایی دارد؟ کلوچه شکری طعمی به یاد ماندنی در ذهن شما می گذارد و به عنوان یک میان وعده با چای بسیار عالی می شود. ما در اینجا ویژگی یک کلوچه تازه را برای شما بیان می کنیم. همچنین یک دستور ساده از پخت کلوچه رانیز برای شما می گوئیم.

اگر شما به دنبال خرید کلوچه هستید و می خواهید بدانید کلوچه تازه چه ویژگی ای دارد به این نکات توجه کنید.مواد استفاده شده در کلوچه شکری اگر کاملا مرغوب باشد. کلوچه ای تازه و عالی خواهید داشت.و کلوچه ای که موادش عالی و درجه یک باشد بافتی عالی نیز خواهید داشت.همچنین کلوچه تازه سفت و سخت نمی باشد.و کلوچه ای که سفت است و خوردن آن سخت می باشد بدون شک بیات بوده و تازگی خود را از دست داده است. همچنین کلوچه تازه با کیفیت از لحاظ ظاهری دارای رنگی یک دست می باشد.

حال یک دستور پخت برای کلوچه شکری نیز برای شما می گوئیم.

1.نصف پیمانه از شیر را گرم میکنیم جوری که وقتی دست میزنیم انگشتمان نسوزد ،و با پودر مخمر و یک قاشق غذاخوری شکر مخلوط میکنیم و 15دقیقه کنار میگزاریم تا عمل بیاید.

2. پنج پیمانه آرد را با بکینگ پودر و نمک سه بار الک میکنیم و رازیانه را به آن اضافه کنیم و هم میزنیم تا مخلوط شود .

3. یک گودال وسط آرد ایجاد میکنیم و روغن مایع و زعفران و پودر قند را میریزیم و با قاشق بزرگ هم میزنیم .

4. پودر مخمر را که عمل آمد کم کم به آرد اضافه میکنیم و قاشق را کنار میگزاریم و با دست خوب هم میزنیم و نصف پیمانه شیر را که باقی مانده بود کم کم به خمیر اضافه میکنیم .

5. در ابتدا خمیر خیلی سفت است و فکر میکنید مایعات کم است ولی همینگونه باید باشد وخمیر را خوب ورز باید بدهید تا مانند یک چونه بزرگ شود.

6. خمیر را پس از ورز دادن در یک ظرف بگذارید و دو دانه هل به دلخواه رو آن بگذارید و روی خمیر را بپوشانید و تا دو الی سه ساعت در جای گرم و تاریک بگذارید تا خمیر عمل آید.

7. فر را با درجه حرارت180درجه سانتیگراد روشن کنید ،و خمیر آماده شده را با وردنه پهن کنید و لوزی هایی به ضخامت حدود یک سانت برش دهید و در سینی فر روی کاغذ روغنی بچینید.

8. در انتها میتوانید روی کلوچه هارا چنگال زده و کمی کنجد روی آنها بپاشید و به مدت 20الی15دقیقه در فر بگذارید تا زیرش طلایی شود و در آخر شعله گریل را روشن کنید تا روی کلوچه ها طلایی شود .نوش جان

خرید بدون واسطه کلوچه سنتی شکری ممتاز

خرید بدون واسطه کلوچه سنتی شکری ممتاز اگر به دنبال قیمت مناسب در خرید های خود می باشید سعی کنید به خرید های بدون واسطه روی بیاورید.و خرید های به صرفه تر انجام دهید ما نیز این کار را برای شما مصرف کننده گان انجام داده ایم و واسطه ها را حذف کرده ایم و کلوچه های شکری خود را با قیمت مناسب در اختیار شما گذاشته ایم پس اگر به دنبال خرید کلوچه سنتی هستید دست بنجانید و خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *