توزیع کنندگان کلوچه خرمایی تازه

یکی از کلوچه های بسیار خوش طعم و وسوسه انگیز که با توجه به مزه بی نظیر خود طرفداران زیادی پیدا کرده، کلوچه خرمایی می باشد که مغز آن از خرما پر شده و با خاصیت سیرکنندگی سریع همراه می باشد. این محصول یک انتخاب عالی برای استفاده در میان وعده یا وعده صبحانه بوده و بهتر از هر کلوچه دیگری خواهد بود. اکنون می توانید با مراجعه به برترین توزیع کنندگان کلوچه خرمایی از جمله این مرکز از این کلوچه سنتی تازه بهره مند شوید.

توزیع کنندگان کلوچه خرمایی تازه

خصوصیات غذایی مهم کلوچه خرمایی

خصوصیات غذایی مهم کلوچه خرمایی یکی کلوچه های بسیار خوشمزه که در دل خیلی از مصرف کنندگان جا باز کرده و در بسیاری از خانه های ایرانی دیده می شود، کلوچه خرمایی است که دارای طبع گرمی بوده و مزه ای فوق العاده را به دهان می آورد، دلیل اینکه می گوییم این محصول از طبع گرم برخوردار است؛ به این دلیل بوده که مغزی آن از خرما می باشد.

اما موضوع دیگری که راجع به این کلوچه بی نظیر خواهیم گفت و دارای اهمیت زیادی است، خصوصیات غذایی مهم کلوچه خرمایی است یعنی ارزش غذایی این محصول به علاوه خاصیت هایی که از آن نصیب هر یک از مصرف کنندگان خواهد شد، در قسمت زیر به همه آنها پرداخته ایم:

  1. یکی از ترکیبات بسیار مفید و موثری که در این کلوچه وجود داشته و لازم است به آن اشاره کنیم، فسفر موجود در آن می باشد.
  2. همچنین مقدار انرژی یا کالری فراوانی داشته و بنابراین برای کسانی که اغلب اوقات احساس بی انرژی بودن می کنند، بسیار پرفایده خواهد بود.
  3. از دیگر ترکیبات مهم این کلوچه پروتئین است که درصد مناسبی را شامل می گردد.
  4. ویتامین سی بسیاری را نیز در خود جای داده است.
  5. اما بپردازیم به خواص ویژه کلوچه خرمایی که مهمترین آنها عبارتند از: مناسب برای دستگاه گوارش، پیشگیری از سرطان و رشد سلول های سرطانی، حرکت بهتر روده ها و دفع یبوست.

صادرات عمده کلوچه خرمایی تازه

صادرات عمده کلوچه خرمایی تازه با توجه به اینکه کشور ما موفق به تولید انواع کلوچه خرمایی تازه و درجه یک شده و در این زمینه کارنامه درخشانی را از خود به جا نهاده، لذا مسیر بزرگتری از فروش پیش روی این محصول قرار گرفته و به دنبال آن با صادرات کلوچه تازه خرمایی به بازارهای خارجی روبرو می باشیم.

علاوه بر تازگی و کیفیت این کلوچه، عامل مهم دیگری هم در افزایش صادرات عمده کلوچه خرمایی دخیل بوده که آن قیمت کلوچه مورد نظر می باشد، با توجه به اینکه نرخ این محصول در درجات مناسبی قرار گرفته، لذا این مسئله مشتریان خارجی را به خرید هر چه بیشتر این محصول تشویق و ترغیب نموده و در نتیجه راه برای صادرات گسترده آن باز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *