توزیع کنندگان کلوچه سنتی خرمایی بسته بندی

برای تهیه کلوچه خرمایی سنتی، از مواد اولیه همچون آرد، گردو، خرما، تخم مرغ استفاده می شود که تمامی موارد گفته شده ارزش غذایی بسیار بالایی دارند.

توزیع کنندگان کلوچه سنتی خرمایی بسته بندی، بهترین و با کیفیت ترین انواع نان خرمایی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید آن ها را در قالب بسته‌ بندی های ویژه‌ ای تهیه نما یید.

توزیع کنندگان کلوچه سنتی خرمایی بسته بندی

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه خرمایی

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه خرمایی برای تولید کلوچه خرمایی در ابتدا باید خمیر مایه آن را تهیه کنید. برای تهیه خمیر مایه باید مقداری شکر، آب ولرم و مایه را به میزان مناسب با یکدیگر مخلوط کنید و پس از گذشت زمانی کره ذوب شده، روغن مایع و آرد را به مقدار های مناسب به این خمیر اضافه میکنید مرحله بعدی باید مواد میانی کلوچه به این ماده اضافه شود و شما می توانید گردو و خرما را با یکدیگر مخلوط کنید و پس از آن کلوچه ها را در داخل فر قرار می دهیم و به میزان مناسب اجازه می دهید تا پخته شود

کلوچه های صنعتی طی فرآیندهای کاملاً مکانیزه شده و بدون دخالت دست ترکیب مختلف همچون آرد، روغن، شکر، تخم مرغ و سایر افزودنی های مفید تولید شده و به یک قنادی کوچک تبدیل می گردد.

کلوچه خرمایی سنتی، یکی از انواع سوغاتی های استان کرمانشاه و چند شهر دیگر است که برای تهیه آن از مواد اولیه طبیعی مانند: آرد سفید، شکر، خرمای بدون هسته، کره گیاهی، ماست، بکینگ پودر، نمک، زعفران آب شده و انواع مغزها از قبیل: مغز گردو، مفز بادام، مغز پسته پودر شده و کنجد برای تزئین کردن آن مورد استفاده قرار می دهند که از هر کدام از مواد ذکر شده به مقدار تعیین شده برای تهیه این ماده غذایی با ارزش استفاده می کنند.

پخش انواع کلوچه سنتی خرمایی بسته بندی

پخش انواع کلوچه سنتی خرمایی بسته بندی امروزه مراکز پخش کلوچه سنتی خرمایی بسته بندی آن را در کیفیت مرغوب با قیمت مناسب به روش مستقیم و بدون واسطه در بازارهای جهانی به فروش می رسانند زیرا فروش به این روش بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد و نیز کیفیت بالای محصول، طعم و مزه عالی، تنوع در بسته بندی سبب محبوبیت این محصول بین افراد جامعه گردیده است.

همچنین عرضه این محصول عمده با توجه به بسته بندی های متنوع در انواع برندهای متفاوت به صورت کاملا استاندارد، بهداشتی و ارگانیک و نیز در وزن های مختلف و در کل دارای سیب سلامت کامل بوده و همچنین دارای نشانه های مهمی بر روی بسته بندی ها از قبیل: آرم استاندارد جهانی، پروانه ساخت، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و انقضاء می باشد که این امکان را به خریداران می دهد تا آنها بتوانند با خیالی راحت و اطمینان از سالم بودن محصول آن را خریداری و نوش جان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *