تولید کنندگان کلوچه سنتی خرمایی درجه یک

تولید کنندگان کلوچه سنتی خرمایی درجه یک اقدام به ارائه این کلوچه بسیار خوشمزه کرده اند که در تهیه آن از خرمای مرغوب و با کیفیت ساخته شده است.

این تولیدکنندگان می‌توانند نیاز بازار به این کلوچه با کیفیت و بسیار خوشمزه را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار آنها قرار دهند تا آنها بتوانند برای عرضه در سوپرمارکت یا صادرات به دیگر کشورها از تجارت آن منتفع شوند.

تولید کنندگان کلوچه سنتی خرمایی درجه یک

آشنایی با کلوچه خرمایی مغزدار

آشنایی با کلوچه خرمایی مغزدار به دلیل وفور میوه خرما در کشور ما از آن جهت تهیه یکی از شیرین ترین و خوشمزه ترین انواع کلوچه یعنی کلوچه خرمایی مغزدار استفاده می‌شود؛ در تهیه این کلوچه از آرد، شکر، شیر، نمک، کره، خرما و تخم مرغ استفاده می‌شود و انواع مختلف این کلوچه در شکل ها و طرح های گوناگون ارائه می گردد.

در این کلوچه بخش مرکزی آن از علاوه بر خرما حاوی گردوی خرد شده نیز می‌باشد و به این ترتیب ارزش غذایی آنها بسیار بالا رفته است؛ برای تهیه این کلوچه ابتدا خمیر آن را درست می‌کنند و سپس گلوله های کوچکی از این خمیرمایه را برداشته و درون آن را به وسیله خرما و مغز های مختلفی از جمله گردو یا بادام پر می‌کنند سپس آن را به شکل مورد نظر در آورده طوری که خرما و گردو در بخش مرکزی کلوچه قرار گیرد.

در تهیه این کلوچه با استفاده از زرده تخم مرغ و زعفران سطح رویی خمیر را آغشته کرده و روی آن کنجد یا سیاه دانه می باشند و سپس آن را در داخل فر قرار می دهند تا بعد از ۱۵ دقیقه و با دمای ۱۸۰ درجه کلوچه خرمایی مورد نظر با ارزش غذایی فوق العاده آماده استفاده به عنوان یک میان وعده بسیار خوشمزه شود.

فروشگاه عرضه کلوچه سنتی خرمایی درجه یک

فروشگاه عرضه کلوچه سنتی خرمایی درجه یک فروشگاه عرضه کلوچه سنتی خرمایی یکی از خوشمزه ترین انواع کلوچه های ایرانی را به خریداران و صادرکنندگان آن ارائه می نماید و کسانی که این کلوچه را نیاز دارند می‌توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات مربوط به این کلوچه از جمله قیمت روز آن را به دست آورند سپس بر اساس شناختی که از این محصول پیدا کرده اند آن را به صورت عمده و در بسته بندی های صادراتی سفارش دهند.

این فروشگاه نیاز خریداران عمده و در تعداد بالا را به راحتی و با پایین ترین نرخ ممکن تامین می‌کند و به کسانی که تعداد بالایی از این محصول را سفارش دهند قیمت پایین تری برای محصول پیشنهاد می کند؛ ارتباط با این فروشگاه از طریق شبکه های اجتماعی نیز امکان پذیر است و به همین خاطر لینک تلگرام و واتس اپ در صفحه اول سایت قرار داده شده است تا به این ترتیب خریداران با مسئول فروشگاه از طریق این شبکه ها به صورت آنلاین ارتباط برقرار کرده و نسبت به استعلام قیمت این محصول و مشخصات آن اطلاعات کامل به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *