خرید مستقیم کلوچه سنتی خرمایی مرغوب

کلوچه سنتی خرمایی مرغوب

کلوچه های سنتی بسیار مقوی و خوش مزه هستند و از خرما در تهیه کردن آنها استفاده شده که این امر باعث شده از ارزش غذایی بالایی برخوردار باشند. در طولانی مدت خراب نمی شوند و کیفیت و طعم خورد را حفظ می‌کنند یک صبحانه ی کامل است و یک خوراکی سالم برای تغذیه فرزندانتان در مدارس باشد که پیشنهاد می‌شود حتما استفاده کنید.

خصوصیات مهم کلوچه خرمایی تازه

کلوچه خرمایی تازه

کلوچه های خرمایی دارای قوت بالایی هستند بسیار مقوی و خوش مزه اند ارزش غذایی بالایی دارند و تا مدت طولانی طعم و قوت خود را حفظ می‌کند میان وعده ای عالی برای کودکان و نوجوانان است بسیار مغذی است.

جزو کلوچه های صادراتی کشور است تهیه کردن این کلوچه سنتی بسیار راحت است و به آسانی می‌توان آن را در منزل هم درست کرد برای تهیه کردن این نوع کلوچه‌ سنتی نیاز به کمی مواد خوراکی است.

نیاز به آرد شیر شکر خرما کنجد گردو به دلخواه خودتان و تخم مرغ و نمک کم دارید که این کلوچه سنتی را به عنوان یک میان وعده سالم تهیه‌ کنید تاریخچه این محصول سنتی به زمان قدیم برمی‌گردد.

از این کلوچه برای سفرهای طولانی مدت استفاده می‌کردند به دلیل اینکه در طولانی مدت خراب نمی‌شود و طعم و مزه خود را به خوبی حفظ می‌کند این کلوچه نوع های مختلفی دارد.

از جمله کلوچه شکری خرمایی گردویی و مدل های دیگر و در دزفول تهیه می‌شود زمان قدیم و البته امروزه هم در دزفول این کلوچه را برای مراسمات و انواع میهمانی ها می‌پزند.

این کلوچه به کلوچه دزفولی هم معروف است و اولین بار در دزفول تهیه شده اما امروزه به دلیل پرطرفدار بودن این محصول کارخانه های زیادی در کشورمان این کلوچه را تهیه می‌کنند.

تولیدکنندگان این محصول با کیفیت را در بسته بندی های مختلف کوچک و بزرگ با برند های متفاوت واراد بازار می‌کنند و در اختیار مردم قراره می‌دهند و دسترسی به آنها آسان و تمامی فروشگاه های معتبر یافت می‌شوند.

صادرات انواع کلوچه سنتی خرمایی مرغوب

صادرات کلوچه خرمایی

بسیار مقوی و دارای ویتامین زیادی هستند و به سر تا سر کشورهای دیگر هم صادر می‌شود یک میان وعده سالم و مغذیست و برای کودکان بسیار مفید است. برای خرید این محصول هم میتوانید به روش خرید آنلاین و از طریق سایت های مجازی اقدام نماید و هم از طریق خرید حضوری در فروشگاهای معتبر.

برای خرید آنلاین به سایت‌های مخصوص در فضای مجازی مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را در هر برندی و هر بسته بندی سفارش دهید و درب منزلتان تحویل بگیرد و اما در صورت ندادن سفارش میتوانید به فروشگاه های معتبر شهرتان مراجعه کنید و خریدتان را بصورت حضوری انجام دهید و از ویتامین و مزه خاص این کلوچه سنتی اصیل بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *