فروشنده انواع کلوچه شکری تازه

کلوچه شکری یکی از خوراکی های خوشمزه ای است که معمولا آن را در شهرهای جنوبی کشور نظیر شوشتر و دزفول تولید می‌ کنند. این کلوچه علاوه بر این که بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد درون خود مواد مفیدی را نیز دارا می باشد و مصرف آن می‌ تواند به تقویت بدن کمک شایانی کند. فروشنده انواع کلوچه شکری تازه برای آنکه بتواند محصولات خود را به مشتریان عرضه کند سعی کرده تا در کنار فروش حضوری، اقدام به فروش غیر حضوری کلوچه شکری شکلاتی به مشتریان نماید.

فروشنده انواع کلوچه شکری تازه

آنچه باید از کلوچه شکری شکلاتی بدانید

آنچه باید از کلوچه شکری شکلاتی بدانید کلوچه شکری شکلاتی از جمله خوراکی های لذیذی است که به عنوان سوغاتی شهر دزفول شناخته شده است. امروزه این کلوچه را در شکل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند. مواد اولیه ای که برای تولید این کلوچه ها استفاده می شود بسیار مفید و مقوی می باشد. این مواد شامل شیر، شکر، روغن مایع، زیره، آرد سفید، خمیر مایه، زرده تخم مرغ، زعفران، کنجد، بکینگ پودر و نمک می شود.

برای درست کردن این کلوچه پس از اینکه خمیر مایه را از عمل آوردید می‌ بایست شیر و آب ولرم را به همراه شکر به خمیر اضافه کنید و اجازه دهید تا خمیر حجیم شود. پس از آن آرد و زیره را به همراه نمک به خمیر خود اضافه کنید و آنها را با یکدیگر مخلوط کنید. در مرحله آخر نیز بکینگ پودر و روغن مایع را به مواد خود اضافه می کنیم و اجازه می دهیم تا میزان چسبندگی آنها کاهش پیدا کند.

پس از این مرحله به مدت ۲ ساعت به خمیر استراحت می‌ دهیم و پس از گذشت این مدت زمان با استفاده از یک وردنه شروع به باز کردن خمیر می نماییم. پس از آن با برش خمیر به شکل های مورد نظر با استفاده از یک فرچه، زرده تخم‌مرغ را با به همراه زعفران دم کرده بر روی خمیر می مالیم و با گذاشتن خمیر درون فر مراحل پخت آن به اتمام می‌ رسد.

خرید بدون واسطه کلوچه شکری تازه

خرید بدون واسطه کلوچه شکری تازه برای خرید کلوچه شکری تازه به صورت بدون واسطه مشتریان علاوه بر این که می توانند به مراکز عرضه کننده این کلوچه ها در بازارهای شهر مراجعه کنند، امکان خرید آنلاین این محصول از طریق وب سایت ها نیز فراهم شده است و مشتریان در کنار خرید حضوری این محصول می توانند خرید آنلاین آن را نیز تجربه کنند و با سهولت و راحتی بیشتری این کلوچه ها را تهیه نمایند.

از جمله وب سایت های عرضه کننده کلوچه شکری می ‌توان به وب سایت ما اشاره کرد که با فروش کلوچه با کیفیت با قیمت بسیار مناسب و ویژه به مشتریان موجب دسترسی راحت ‌تر مشتریان به خرید و تهیه این کالا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *