قیمت انواع کلوچه سنتی دزفول

کلوچه سنتی گردویی دزفول یکی از بهترین کلوچه های موجود در بازار می باشد که دارای طرفداران زیادی بوده و از بازار فروش پررونقی برخوردار هست. این محصول توسط نمایندگی های فروش در سراسر کشور توزیع می گردد که یکی از با سابقه ترین مراکز عرشه این محصول مجموعه سان دز می باشد. این مجموعه دارای محصولات با کیفیت و قیمت مناسب م ی باشد که علاوه بر عرضه محصولات خود در بازار داخلی آن ها را به بازار های خارجی نیز صادر می نماید.

قیمت انواع کلوچه سنتی دزفول

کلوچه شکری سنتی چه ویژگی هایی دارد؟

کلوچه شکری سنتی چه ویژگی هایی دارد؟کلوچه کرمانی سنتی از جمله سوغات شهر دزفول می باشد که دارای انواع مختلف شکری و خرمایی هست. کلوچه های سنتی به دلیل عدم داشتن مواد نگهدارنه و رنگ شیمیایی و دیگر مواد صنعتی بسیار پرخاصیت و محبوب می باشند. این محصول همراه با شیر یک صبحانه و یا میان وعده کامل حساب می شود. همچنین بهترین گزینه برای تغذیه کودکان در مدرسه می باشد.علاوه بر آن کلوچه های شکری معمولا دارای دو نوع خشک و نرم می باشند که هر کس متناسب با نوع ذاعقه خود انواع مختلف آن را خریداری می نماید.

برای تهیه کلوچه شکری سنتی موادی مانند؛ آب یا شیر ولرم، شکر، روغن مایع، آرد سفید، نمک، زیره، مایه خمیر فوری، پکینگ پودرمورد نیاز می باشد. ابتدا آرد ،شکر، مایه خمیر، زیره و نمک را باهم خوب مخلوط می نماییم سپس آب یا شیر ولرم و روغن را به آن اضافه می نماییم تا خمیر تشکیل شود. سپس خمیر را خوب ورز می دهیم تا آماده شود و سپس به مدت 2 الی 3 ساعت به آن استراحت می دهیم. زمانی که حجم خمیر دو برابر شد آن را روی سطحی که آرد پاشیده شده با وردنه به قطر ۴ میل باز می کنیم. در نهایت به اشکال دلخواه آن را برش داده و داخل سینی فر قرار می دهیم و بعد از گذشت بیست دقیقه کلوچه ها آماده می شوند.

عرضه بدون واسطه کلوچه سنتی دزفول

عرضه بدون واسطه کلوچه سنتی دزفول عرضه کلوچه سنتی توسط مراکز فروش معمولا به دو روش حضوری و آنلابن صورت می گیرد. روش حضوری مناسب افردای می باشد که در شهر دزفول هستن و به راحتی می توان آن را تهیه نمایند.

معمولا افرادی که در شهرهای دیگر هستند ازنماینگی های فروش کلوچه دزفول در شهر خود و یا خرید اینترنتی این محصول را تهیه می نمایند. امروزه روش فروش اینترنتی از استقبال بیشتری برخوردار می باشد، چرا که در این روش با اتلاف کمترین میزان انرژی، زمان و هزینه خریدار می تواند از سایت های مراکز فروش مختلف دیدن نماید و محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر سفارش دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *