پخش کننده کلوچه خرمایی سنتی تازه

کلوچه خرمایی سنتی تازه، شیرینی خوشمزه ای است که در نقاط مختلف کشور با چاشنی های مختلف طعم دار می شود. این کلوچه به عنوان سوغات مناطق مختلف نیز شناخته می شود. پخش کننده کلوچه خرمایی این محصول را به صورت تازه از تولید کننده دریافت کرده و در کمترین زمان، در بازار توزیع می کند. حضور پخش کنندگان که با فروشگاه های مواد غذایی بسیاری همکاری دارند، می تواند کار تولید کنندگان کلوچه خرمایی سنتی را هم‌ ساده تر کند.

پخش کننده کلوچه خرمایی سنتی تازه

نکاتی در خصوص کلوچه خرمایی ساده

نکاتی در خصوص کلوچه خرمایی ساده کلوچه ها در گروه نان و شیرینی ها قرار می گیرند و به عنوان میان وعده استفاده می شوند. در پخت کلوچه ها معمولا از آرد های تصفیه شده و شیرین کننده های فراوری شده مانند شکر استفاده می کنند از این رو بهتر است در مصرف آن ها زیاده روی نکرده و از میان وعده های پر فیبر همچون میوه جات استفاده شود. با این حال برخی از کلوچه ها هستند که سالم تر بوده و مقوی و مغذی هستند. کلوچه های خرمایی سنتی جزو این کلوچه ها هستند‌.

کلوچه های خرمایی به صورت صنعتی و سنتی تهیه می شوند. کلوچه ها را می‌توان در خانه و در تنور، فر و تابه و قابلمه هم پخت. بعضی از ‌کلوچه های خرمایی ساده همچون کلوچه خرمایی زابلی یا دزفولی به دلیل طعم خوب و منحصر به فردی که دارند، شهرت یافته و به عنوان سوغات محلی این مناطق شناخته می شوند. کلوچه ها معمولا مغزدار هستند. مغزهایی همچون گردو، فندق، پسته و … به صورت خرد شده در وسط کلوچه قرار می گیرند.

میوه خرما نیز می تواند در وسط کلوچه قرار گرفته و طعم شیرینی طبیعی به آن بدهد. خرما به صورت پوست گرفته و له شده استفاده می شود. از جمله عواملی که در کیفیت کلوچه خرمایی ساده موثر است، کیفیت مواد اولیه، نحوه ترکیب مواد، میزان استراحت خمیر، میزان و زمان حرارت است. استفاده از آرد تازه و خرمای سالم، تازه و شیرین در تهیه کلوچه خرمایی ساده بسیار موثر است. استراحت خمیر نیز بسیار مهم‌ است ‌ باعث ورز آمدن خمیر و ترد شدن کلوچه ها می شود. کلوچه خرمایی به دلیل داشتن مغز خرمایی باید در زمان معینی مصرف شود و یا در جای خشک و خنکی نگهداری شود تا فاسد نشود.

قیمت کلی کلوچه خرمایی سنتی تازه

قیمت کلی کلوچه خرمایی سنتی تازه قیمت کلوچه خرمایی سنتی تازه به عوامل مختلفی بستگی دارد، قیمت مواد اولیه اصلی ترین و موثرترین عامل تعیین قیمت است. هزینه های تولید، بسته بندی و توزیع هم در قیمت کلوچه خرمایی تازه و سنتی تاثیرگذارند. چنانچه این محصول به صورت عمده و در حجم بالا سفارش داده شود، تولید کنندگان کلوچه ها را با قیمت کمتر عرضه می کنند که برای هر دو طرف دارای سود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *