فروش مستقیم کلوچه شکری دزفول

کلوچه زنجبیلی شکری دزفول شیرینی محبوبی است که در شهرهای دزفول و شوشتر تولید می شود و طعم مطبوع آن مسافرانی را که از این شهرها بازدید می کنند به خرید آن تشویق می کند.

این کلوچه بیشتر در ایام نوروز، روزهای پس از مراسم ازدواج، عید اول مردگان، عید فطر و … استفاده می شود و امروزه در مقادیر وسیعی قابل تهیه می باشد.

فروش مستقیم کلوچه شکری دزفول

آنچه باید از کلوچه شکری صبحانه بدانید

آنچه باید از کلوچه شکری صبحانه بدانید

کلوچه های دزفول در شکل ها و طعم های متنوعی مانند شکری، خرمایی، شیری و حلوا تولید می شود و با انواع ذائقه ها سازگار است.

برای تهیه کلوچه کرمان شکری صبحانه خمیرمایه، شیر یا آب گرم، شکر را مخلوط کرده و به مواد مهلت می دهیم تا حجیم شوند. سپس آرد و مابقی شکر و زیره له شده و نمک و خمیرمایه عمل آمده در مرحله قبل را مخلوط می کنیم. اگر خمیر چسبنده بود کمی آرد اضافه می کنیم. سپس خمیر را با دست ورز می دهیم تا چسبندگی آن کاهش یابد. روی خمیر را می پوشانیم و به مدت دو ساعت در محیط اتاق اجازه استراحت به آن می دهیم. بعد از استراحت خمیر را پهن می کنیم و روی آن با چنگال سوراخ ایجاد می کنیم تا بیش از حد پف نکند. روی خمیر برش خورده را پوشانده و به آن استراحت می دهیم تا حجیم تر شود.

برای آماده کردن رومال کلوچه زرده تخم مرغ را با چنگال هم می زنیم تا از حالت لختگی خارج شود. سپس به آن زعفران دم کرده اضافه می کنیم.

با قلمو از مایه رومال برداشته و روی کلوچه می مالیم و سپس روی آن کنجد می ریزیم.

کف سینی فر را چرب می کنیم یا روی آن کاغذ روغنی می اندازیم. کلوچه ها را در فری که از قبل به دمای صد و شصت درجه سلسیوس رسیده قرار می دهیم. پس از ده دقیقه گریل فر را روشن می کنیم تا روی کلوچه ها هم رنگ طلایی به خود بگیرد.

کلوچه ها آماده مصرف هستند. کافیست آنها را از کاغذ روغنی جدا کنید و از آن لذت ببرید.

کلوچه شکری میان وعده ای نسبتا پرکالری اما سالم و فاقد مواد نگهدارنده است و می توانید با خیال راحت میل کنید.

تولید کنندگان کلوچه شکری دزفول

تولید کنندگان کلوچه شکری دزفول

بطور کلی کلوچه شکری دزفول را می توان بصورت مستقیم از تولید کنندگان و یا بصورت غیر مستقیم و به کمک واسطه ها تهیه کرد که در صورت خرید مستقیم کلوچه هایی تازه تر در دسترس خواهد بود.

همچنین با خرید مستقیم هزینه های شما کاهش خواهد یافت و می توانید کلوچه های خود را با قیمت پایین تری عرضه کنید که این امر به فروش بیشتر شما نسبت به رقیبان کمک قابل توجهی خواهد کرد.

تولید کلوچه شکری با افزایش تقاضا بیشتر خواهد شد و فرصت مناسبی برای رضایت مشتری و فروشنده به وجود خواهد آورد.

کافیست فروشنده مناسب را پیدا کرده و فرصت خرید را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *