بازار خرید کلوچه خرمایی سنتی تازه

کلوچه خرمایی، میان وعده ای مقوی است که می توانید از آن به عنوان شیرینی مهمانی هم استفاده کنید. این کلوچه خوشمزه علاوه بر پخت صنعتی، به روش سنتی و در خانه ها نیز به راحتی قابل تهیه است. معمولا کلوچه خرمایی سنتی تازه مناطق مختلف، علاوه بر خرما با چاشنی های دیگر نیز طعم دار می شود. کلوچه خرمایی سنتی، جزو سوغات شهرهای مختلف محسوب شده و بازار خرید خوبی در مناطق گردشگر پذیر دارد.

بازار خرید کلوچه خرمایی سنتی تازه

آشنایی با انواع کلوچه خرمایی مغزدار

آشنایی با انواع کلوچه خرمایی مغزدار کلوچه ها جزو خانواده نان و شیرینی ها هستند و ماده اولیه تمام آنها آرد است. کیک، کلوچه، نان، کوکی ها و … تقریبا روش پخت یکسانی دارند و در بعضی مراحل و مواد اولیه آنها تفاوت هایی وجود دارد. کلوچه ها را می توان در خانه و کارگاه های کوچک به روش سنتی و یا به روش صنعتی در کارخانه های بزرگ صنایع غذایی تولید کرد. کلوچه ها همچون نان ها و کیک ها تنوع زیادی دارند. این تنوع در طعم و شکل کلوچه ها به خوبی مشهود است. کلوچه خرمایی، از پر طرفدارترین کلوچه هاست که شیرینی غالب آن، از خرماست.

در کلوچه خرمایی کمتر از شکر استفاده می شود و گاها در خمیر آن از شکر هم استفاده نمی شود. به همین دلیل کلوچه ای سالم محسوب می شود. با توجه به بومی بودن میوه خرما در ایران، در نقاط مختلف کشور این کلوچه پخت می شود. کلوچه های مغزدار نیز از انواع این دسرهای خوشمزه اند که بسیار پرفروش هستند. ترکیب خرما و مغزها در یک کلوچه سبب افزایش ارزش غذایی آن خواهد شد.

مغزهای خوراکی میوه های خشک شده و پرخاصیتی هستند که در پخت کلوچه ها هم مورد استفاده قرار می گیرند. این مغزها دارای ارزش غذایی بالایی بوده که با طبع گرم خود، دارای خواص درمانی نیز می باشند. تولید کنندگان کلوچه، از این مغزها به صورت خرد و پودر شده در ترکیب کلوچه بهره می برند.

کلوچه خرمایی مغزدار در مناطق مختلف کشور تولید و عرضه می شود و طعم خاص یک کلوچه سبب محلی شدن و معروف شدن آن به عنوان سوغات آن منطقه خواهد شد‌. ذائقه غذایی مناطق مختلف با هم متفاوت بوده و انواع مغزها در این مناطق استفاده می شود. از جمله انواع کلوچه مغزدار خرمایی می توان موارد زیر را نام برد:

  1. کلوچه خرمایی مغزدار دزفولی که چاشنی آن زنجبیل و گاها دارچین است.
  2. کلوچه خرمایی مغزدار زابلی با سیستانی که با سیاه دانه تزئین میزشود و گاها چاشنی زیره در آن استفاده می شود.
  3. کلوچه مغزدار اهوازی
  4. کلوچه خرمایی مغزدار شیرازی
  5. و …

در این‌ کلوچه ها از انواع مغزها همچون گردو، فندق، پسته، بادام و… استفاده می شود. زیره سبز و سیاه، زنجبیل، دارچین، سیاه دانه، پودر ها هم به عنوان چاشنی و طعم دهنده در پخت این کلوچه ها مصرف می شود.

پخش کلوچه خرمایی سنتی تازه به صورت مستقیم

پخش کلوچه خرمایی سنتی تازه به صورت مستقیم

کلوچه خرمایی سنتی ترد و تازه بازار فروش خوبی دارد. بسیاری از مادران ترجیح می دهند تا از این کلوچه های مقوی و مغذی به عنوان میان وعده خانواده خود استفاده کنند.

پخش کلوچه خرمایی سنتی تازه و ترد از طریق این مرکز اینترنتی انجام‌می شود. پخش مستقیم و خرید محصول بدون واسطه از تولید کننده سبب کاهش قیمت خرید برای فروشگاه ها خواهد شد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *