بازار خرید کلوچه سنتی شکری اعلا

کلوچه سنتی از شیرینی های خوشمزه ای است که مناسب طبع همه می باشد. برخی از افراد آن را در وعده صبحانه با چای مصرف می کنند و برخی به عنوان عصرانه ای عالی، با آب میوه تدارک می بینند. کلوچه های مختلفی با طعم های متنوع، در بازار موجود می باشد. یکی از کلوچه های خوشمزه، کلوچه سنتی شکری اعلا می باشد که با عطر و طعم بی نظیرش، حسابی دل افراد را برده است شما می توانید برای خرید آن به ما مراجعه کنید.

بازار خرید کلوچه سنتی شکری اعلا

مشخصات مهم کلوچه شکری تازه

مشخصات مهم کلوچه شکری تازه کلوچه شکری یکی از کلوچه های خوشمزه ای است که در تولید آن از آرد برنج، آرد نخود و آرد جو بهره می گیرند همچنین به آن، روغن، پودر زیره، رازیانه و شکر می افزایند تا حسابی خوش طعم شود. این کلوچه از بهترین شیرینی ها، برای پذیرایی در مهمانی ها و جشن ها می باشد. همچنین به عنوان عصرانه و نیز برای تغذیه بچه ها در مدرسه، مناسب است و انرژی مورد نیاز بدن فرزندانتان را برآورده می کند.

این کلوچه به اشکال مختلف لوزی، دایره ای و… تهیه می شوند. در بازار انواع کنجد دار یا بدون کنجد موجود می باشد. در این شیرینی، مواد نگهدارنده استفاده نمی شود و از این نظر، کلوچه ای سالم و بهداشتی به حساب می آید. همچنین به عنوان غذایی سبک که باعث سنگینی معده نمی شود به شمار می آید. میزان فراوان کربوهیدرات ، آرد، روغن و شکر، سبب شده است که شیرینی پرانرژی باشد و مصرف چند عدد از آن شما را سیر می کند.

مواد تشکیل دهنده کلوچه شکری تازه، در مناطق مختلف می تواند متفاوت باشد برخی خرما و برخی گردو و…اضافه می کنند این شیرینی به صورت نرم و خشک تولید می شود. نکته جالب توجه آن این است که با اینکه در تولید آن از مواد نگهدارنده استفاده نشده است مدتهای طولانی، می توان آن را نگهداری کرد.

بازرگانی فروش کلوچه سنتی شکری اعلا

بازرگانی فروش کلوچه سنتی شکری اعلا فروش کلوچه سنتی شکری اعلا که با بهترین مواد اولیه و در دستگاه های پیشرفته و به روش بهداشتی تولید شده است در فروشگاه مرکزی ما انجام می شود. شما می توانید برای خرید آن در حجم انبوه به صورت حضوری به ما مراجعه نمایید و آن را با قیمت مناسب از ما خریداری نمایید.

همچنین برای شما که به علت مشغله کاری و کمبود وقت یا دوری راه، امکان خرید حضوری، فراهم نیست می توانید به پایگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و این محصول با کیفیت را به صورت آنلاین، سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت، به آدرس تعیین شده توسط شما، ارسال نمایند. به علت حذف واسطه ها و عرضه محصول به صورت مستقیم و نیز فروش در حجم بالا، قیمت کلوچه سنتی شکری، پایین تر از بازار به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *