بازار فروش کلوچه سنتی تازه شکری

کلوچه سنتی گردویی یکی از خوشمزه ترین انواع شیرینی ها به شمار می آید که در طعم و مزه های متنوع تولید و عرضه می شود و از فروش بالایی برخوردار می باشد، این روزها بازار فروش کلوچه سنتی تازه شکری به دلیل کیفیت بالا و طعم عالی از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که بسیاری آنها این محصول را به شکل عمده تهیه می کنند.

بازار فروش کلوچه سنتی تازه شکری

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه شکری

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه شکری فرایند تولید کلوچه زنجبیلی و شکری به چه صورت می باشد؟ این محصول یکی از کلوچه های سنتی شهرهای جنوبی کشور به ویژه دزفول محسوب می شود که در ایام عید . مراسمات مختلف پخته می شود و طرفداران زیادی دارد، برای تهیه این کلوچه به موادی مانند شکر، شیر، آرد، روغن مایع، شیر، بیکینگ پودر‌، مایه خمیر و زیره نیاز داریم.

ابتدا زیره را با آرد و شکر همچنین مایه خمیر و کمی نمک مخلوط کرده سپس شیر ولرم و روغن را به مواد اضافه کرده و خوب هم می زنیم و خوب ورز داده تا خمیر چسبندگی نداشته باشد و سپس خمیر را در دمای محیط به مدت دو ساعت در ظرف درب دار قرار داده تا استراحت کند و حجمش دو برابر شود، بعد خمیر را روی سطح صاف باز کرده و در اندازه و ابعاد متنوع برش می‌دهیم.

سپس در سینی فر قرار داده و روی آن را با زرده تخم مرغ و زعفران و کنجد رومال کرده و در فر قرار دهید و پس از بیست دقیقه کلوچه ها پخته می شوند و پس از سرد شدن در ظرف مناسب نگهداری کنید، این کلوچه خرمایی سنتی بسیار مغذی و خوشمزه می باشد و گزینه خوبی برای میان وعده به شمار می آید.

پخش انواع کلوچه سنتی تازه شکری

پخش انواع کلوچه سنتی تازه شکری امروزه پخش کلوچه سنتی تازه شکری به شیوه های گوناگون و به صورت کلی و یا جزیی در سطح کشور در حال انجام می باشد که با توجه به خوشمزه بودن و کیفیت درجه یک استقبال بسیار خوبی از خرید این کلوچه صورت می گیرد، این شرکت یکی از معتبرترین مراکز خرید انواع کلوچه سنتی به صورت اینترنتی می باشد که با فراهم نمودن شرایط آسان و راحت باعث شده است تا مشتری بتواند در اسرع وقت نسبت به خرید محصول دلخواه اقدام نماید.

پس از ثبت کردن سفارش محصول با بهترین بسته بندی به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد همچنین در صورت هرگونه سوال در مورد نحوه ارسال و قیمت محصول می توانبد با کارشناسان ما از طریق تلفن در ارتباط باشید و این روزها خرید آنلاین به دلیل مزایای فراوان رونق زیادی پیدا کرده است و دارای طرفداران زیادی در سراسر کشور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *