بازرگانی فروش کلوچه سنتی شکری درجه یک

بازرگانی فروش کلوچه سنتی شکری درجه یک این امکان را فراهم کرده است تا کلوچه سنتی شکری درجه یک را به شما عزیزان عرضه کند. کلوچه شکری از خوراکی های سنتی و اصیل شهرستان دزفول می باشد. مردم این شهر، در انواع مراسمات با این کلوچه لذیذ از مهمانان خود پذیرایی می کنند. این کلوچه خوش طعم و خوش عطر به دلیل مواد تشکیل دهنده سالم دارای خواص درمانی بیشماری می باشد و میان مردم شهر دزفول و گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است.‌

 

اطلاعاتی درباره کلوچه سنتی شکری تازه

کلوچه سنتی شکری یکی از انواع کلوچه های خوشمزه جنوب کشور مخصوصا شهرستان دزفول است. مواد اصلی برای تهیه ی این کلوچه عبارت اند از: آرد، روغن جامد باکیفیت، زیره و رازیانه، کنجد، شیر، زعفران و شکر . البته برای تولید کلوچه شکری درجه یک مواد دیگری نیز به کار می روند. اما مواردی که ذکر کردیم مواد اصلی تشکیل دهنده این کلوچه می باشند. از کلوچه شکری تازه در میان وعده همراه با نوشیدنی هایی مانند شیر، آبمیوه، چای، قهوه و… استفاده می شود.

رنگ کلوچه شکری باکیفیت و مرغوب به علت استفاده از زعفران، طلایی رنگ و یا زرد رنگ می باشد. برای تزیین این کلوچه، مقداری پودر شکر یا کنجد روی آن می پاشند. زیره موجود در کلوچه شکری به آن خاصیت ضد نفخ می دهد و باعث می شود پس از مصرف به خوبی هضم شود. همچنین این کلوچه حاوی زعفران می باشد و باعث دور شدن هر گونه استرس و اضطراب می شود.

از دیگر خواص این کلوچه می توان به درمان آرتروز اشاره کرد. زنجبیل موجود در کلوچه شکری تازه موجب درمان آرتروز می شود. همچنین به درمان آسم و آلرژی کمک شایانی می کند‌. همانطور که گفتیم کنجد یکی از مواد تشکیل دهنده ی این نوع کلوچه سنتی می باشد‌. مصرف کنجد علاوه بر ارزش غذایی بالایی که دارد، موجب کاهش فشار خون و پیشگیری از سرطان می شود. دیگر ماده تشکیل دهنده کلوچه شکری، شیر می باشد. شیر علاوه بر تقویت استخوان ها به بهبود عملکرد قلب نیز کمک میکند‌‌.

رازیانه یکی دیگر از موادی است که در تولید کلوچه شکری مرغوب استفاده می شود. مصرف مداوم رازیانه موجب تقویت بینایی و جلوگیری از پوکی استخوان می شود. همچنین یک ماده مناسب برای مبارزه با سرطان است. استفاده از مواد تشکیل دهنده سالم و باکیفیت در تهیه ی این کلوچه لذیذ، آن را به یک انتخاب مناسب برای کسانی که به دنبال میان وعده ای سالم هستند، تبدیل کرده است.

قیمت انواع کلوچه سنتی شکری درجه یک

قیمت انواع کلوچه سنتی شکری درجه یک بستگی به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن ها دارد. شما عزیزان و خریداران محترم که علاقه مند و مایل به استفاده از این کلوچه لذید، خوش طعم و خوش عطر هستید، می توانید با اطلاع از قیمت کلوچه سنتی شکری و انواع آن، این محصول بینظیر را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از بازرگانی فروش کلوچه سنتی شکری درجه یک خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *