توزیع انواع کلوچه خرمایی سنتی دزفول

کیک اسفنجی ساده جز خوراکی های اصیل و سنتی شهرستان دزفول محسوب می شود که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. از این کلوچه محلی در انواع مراسم ها و مجالس استفاده می شود. افرادی که به این کلوچه خوشمزه علاقه مند هستند می توانند با مراجعه به مراکز توزیع انواع کلوچه خرمایی سنتی دزفول آن را تهیه کرده و به عنوان میان وعده همراه با نوشیدنی هایی مانند چای میل کنند.

توزیع انواع کلوچه خرمایی سنتی دزفول

آشنایی مختصر با کلوچه خرمایی ساده

آشنایی مختصر با کلوچه خرمایی ساده کیک صبحانه شکلاتی رضوی یک خوراکی بسیار ساده، سالم و همچنین بسیار خوشمزه و لذیذ است. از این خوراکی در عصرانه و صبحانه همراه با چای، قهوه، شیر و… استفاده می شود. مواد اصلی تشکیل دهنده این کلوچه خرمایی خوش طعم آرد، شیر و خرمای بدون هسته می باشد. از دیگر مواد تشکیل دهنده این کلوچه، می توان به زیره، روغن یا کره، زنجبیل، شکر، خمیر مایه و دارچین اشاره کرد.

لازم به ذکر است این نوع کلوچه دارای بافتی نرم و لطیف است و از تخم مرغ در تهیه ی خمیر آن استفاده نشده است. همان طور که ذکر کردیم، بافت این کلوچه بسیار نرم است. بدین معنی که هنگام مصرف، خرد نمی شود یا به عبارتی این کلوچه از نوع ترد نمی باشد. طعم بینظیر، وجود مواد مغذی و عطر خوب این کلوچه چند مورد از دلایل محبوبیت کلوچه خرمایی سنتی میان عموم می باشد.

وجود ویتامین های گوناگون، مس، آهن و… باعث شده تا این کلوچه جز خوراکی های سالم دسته بندی شود. این کلوچه انتخابی مناسب برای افرادیست که از رژیم های غذایی سالم پیروی می کنند. البته در مصرف این کلوچه مانند دیگر خوراکی ها میانه روی لازم است. از دیگر انواع کلوچه های سنتی دزفول می توان به کلوچه شکری اشاره کرد. این کلوچه به دلیل اینکه از مواد سالم تهیه شده بسیار پر طرفدار است.

کلوچه شکری بسیار خوش طعم و خوش عطر می باشد. در تولید کلوچه شکری از مقدار قابل توجهی زعفران استفاده می شود به همین علت این کلوچه زرد رنگ و یا طلایی رنگ است. کلوچه شکری برخلاف کلوچه خرمایی بسیار ترد است. از ویژگی های مثبت این کلوچه، می توان به استفاده از شیرین کننده های طبیعی در تهیه آن اشاره کرد.

مراکز فروش کلوچه خرمایی سنتی دزفول

مراکز فروش کلوچه خرمایی سنتی دزفول مراکز فروش کلوچه خرمایی سنتی دزفول برای شما عزیزان و خریداران محترم این امکان را فراهم کرده اند تا انواع کلوچه های خوشمزه، تازه و خوش عطر را مانند کلوچه خرمایی ساده و کلوچه شکری، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. با سفارش این محصول شگفت انگیز می توانید میان وعده هایی سالم را تهیه کرده و سلامت خود و خانواده تان را تضمین کنید. از این محصول همچنین در مراسمات نیز استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *