توزیع مستقیم کلوچه سنتی بسته بندی شکری

کلوچه سنتی بسته بندی شکری یکی از غذاهای لذیذ محلی کشور ایران می باشد که طعم بسیار دلپذیری دارد که دلیل محبوبیت آن شده است و کلوچه های کشور ما یکی از بهترین کوچه ها در جهان می باشند و توزیع این محصول توسط مجموعه حاضر انجام می شود که یکی از بهترین مراکز توزیع کلوچه سنتی شکری است و محصولات به صورت مستقیم و از درب کارخانه برای مشتریان ارسال می شود.

توزیع مستقیم کلوچه سنتی بسته بندی شکری

همه چیز درباره کلوچه شکری دزفول

همه چیز درباره کلوچه شکری دزفول کلوچه شکری دزفول یکی از بهترین نوع کلوچه های ایرانی می باشد و در حال حاضر این محصول به بالا ترین سطح کیفیت و طعم و خوشمزگی رسیده است که دلیل محبوبیت آن در جهان شده است و تولید آن روز به روز در حال افزایش است و این محصول در کشور های دیگر هم خواهان دارد که آن را خریداری می کنند.

  • مواد اولیه این کلوچه اعم از بکینگ پودر، شیر، آرد، مقدار کمی روغن مایع یا محلی و نمک که یکی از مهم ترین مواد اولیه درست کردن کلوچه دزفول می باشد.
  • معده برخی از افراد با کلوچه های روغنی سازگاری ندارد ولی در این نوع کلوچه از روغن بسیار کمی به کار گرفته شده و جای نگرانی در مصرف آن نیست.
  • این کلوچه یکی از اصیل ترین نوع کلوچه در جهان به حساب می آید و برخلاف کلوچه های دیگر زود خشک نمی شود و عمر بسیار بالایی دارد و جالب این است که با نگه داری درست از آن، بعد از 1 سال و یا بیشتر این محصول باز هم تازگی و نرمی خود را حفظ کرده است.
  • کلوچه شکری قالب های متفاوتی دارند مانند لوزی و مستطیل که ضخامت بسیار زیادی ندارند و بافت نرم آن همواره باقی است.
  • این محصول دارای طعم های متنوعی می باشد مانند خرمایی، شکری، زنجبیلی که یکی از بهترین آنها شکری می باشد.
  • مردم کلوچه را با سبزیجات، هل، زعفران و خلال پسته و بادام تزئین می کنند.
  • مواد اولیه در تولید این کلوچه همگی ارگانیک هستند و در نهایت باعث ایجاد کلوچه ای سالم و مقوی شده است ک مصرف آن به همه ینین توصیه می گردد.

صادرات عمده کلوچه سنتی بسته بندی شکری

صادرات عمده کلوچه سنتی بسته بندی شکری این محصول دارای تاریخچه ای طولانی می باشد و از همان گذشته یکی از خوراکی های خوشمزه و پراستفاده محسوب می شود و صادرات کلوچه سنتی توسط مجموعه حاضر انجام می گردد و می توان گفت یکی از بهترین مراکز صادرات آن می شود و این محصول بیشتر به روش عمده صادر می شود و به دلیل بسته بندی های تخصصی به آسانی قابل حمل است و کلوچه سنتی دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *