توزیع کننده کلوچه خانگی دزفول

. در تمام نقاط کشور ما ایران سالانه شیرینی های زیادی تولید می شود که هر کدام از آن شیرینی ها نشانی از تاریخچه مکانی و مردم آن نواحی دارد . شهر دزفول سالانه میزان زیادی خرما تولید و عرضه می کند به طوری ک این شهر ظرفیت تبدیل شدن به قطب تولید خرمای این کشور را دارد .

. یکی از شیرینی های معروف در این شهر کلوچه کرمانی سنتی و خانگی دزفول است که کلوچه خرمایی آن بسیار پر طرف دار است . این نوع کلوچه سوغات شهر دزفول است . اما نه تنها در خود دزفول مشهور است و با استقبال رو به رو می شود بلکه در جای جای ایران نام آن شناخته شده و سالیانه سفارش های زیادی از سراسر ایران از این کلوچه محبوب گرفته می شود .

توزیع کننده کلوچه خانگی دزفول

اطلاعاتی درباره کلوچه شکلاتی تازه

اطلاعاتی درباره کلوچه شکلاتی تازه ▪︎همان طور که گفتیم کلوچه خانگی دزفول ، شیرینی بسیار خوشمزه است که طرف داران زیادی دارد . این شیرینی سوغات شهر دزفول است ، اما امروزه در اکثر شهر های ایران تولید می شود .

▪︎کلوچه های معروف دزفول انواع زیادی دارند . سه تا محبوب ترین آن ها کلوچه زعفرانی ساده و خرمایی ، کلوچه شکری و کلوچه شکلاتی هستند . کلوچه خانگی دزفول به‌خاطر وجود خرما و مواد پرخاصیت دیگر، بسیار مقوی بوده و طبع گرمی دارد .

▪︎قیمت کلوچه خانگی دزفول نیز به شدت مناسب و به صرفه است به طوری که یک کیلوگرم آن حدود سی هزار تومان به بالا به صورت گاهاً متغییر فروخته می شود .

▪︎مواد به کار رفته شده در این کلوچه خوش طعم خرمایی شامل آرد سفید ، زیره سبز، روغن و کره، خرما بدون هسته ، شیر پر چرب ، زنجبیل ، دارچین ، خمیر مایه و شکر می باشد .

با مخلوط کردن تمام مواد و پس از اضافه کردن مقداری خرما ، کلوچه را داخل فر قرار داده و پس از آن میل می کنند .

قیمت انواع کلوچه خانگی دزفول

قیمت انواع کلوچه خانگی دزفول ▪︎همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم تولید کلوچه نادری مشهد و دزفول علاوه بر بر طرف سازی نیاز در داخل ، به اقصا نقاط دنیا نیز صادر می گردد . این امر شرکت های برزگ بازرگانی زیادی را به صادرات این کلوچه خوشمزه تشویق کرده است .

▪︎برای خرید اینترنتی کلوچه شکلاتی تازه دزفول می توانید با مراجعه به وب سایت های داخلی مربوطه این محصول را سفارش دهید . هم چنین برای خرید حضوری می توانید از نشانی های درج شده در سایت های اینترنتی از نشانی مراکز فروش این محصول مطلع شوید .

▪︎امید است که مسئولان کشور با رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان ، صادر کنندگان و بازرگانان کشور به تولید ملی در کشور کمک کنند تا بتوانیم به چرخه اقتصاد کشور و اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم کمک های شایانی کرده باشیم .

8 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر و خسته نباشید عذرخواهی میکنم این نوع کلوچه در خانه تولید میشه یا کارخانه و اینکه نوع بسته بندیش چطوری هستش میشه و برای سفارش باید از چه طریقی سفارش داد لطفا راهنمایی کنید مچکرم

    1. سلام مبینا عزیز
      لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را در زمنیه سفارش راهنمایی کنند.

  2. سلام دمتون گرم بخاطر این محصول من خودم از طرفداری کلوچه خونگی هستم و مدل خرماییش خیلی خیلی خوشمزه هست
    میخواستم بدونم که آیا نمایندگی فروش در شهرستان های دیگه هم دارید یا خیر؟
    آیا نمایندگی هم میدین؟
    این محصول برای کودکان هم بسیار مناسبه و میتونه یه میان وعده مغذی براشون باشه
    دمتون گرم برای این محصول که خونگی هم هست

  3. به طور کلی باید گفت من واقعا از این محصول راضی بودم. اگرچه همیشه از فروشگاه های سطح شهر خرید میکردم ولی خب سایت شما ثابت کرد که هم میتونیم با قیمت کمتر خرید کنیم و هم میشه در زمان صرفه جویی کرد. فقط اینکه بی شک برای همه مخاطبین سواله ک ایا ارسال به تمامی نقاط کشور دارین؟ و اینکه آیا خرید عمده باعث تخفیف و کاهش قیمت نهایی این محصول میشه؟ تشکر

  4. سلام ، کلوچه ی خانگی از لحاظ قیمت تفاوت زیادی با مدل کارخونه ای داره آیا ؟
    و از نظر پخت چطوره محصولات ؟

    1. سلام مهدی عزیز
      برای اطلاع از قیمت و سایر اطلاعات مورد نیاز لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا از طریق پر کردن فرم منتظر تماس مشاورین ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *