توزیع کنندگان کلوچه خرمایی بسته 6 تایی

کلوچه یک نوع شیرینی سنتی ایرانی می باشد که از ترکیب آرد، شکر و روغن تهیه می شود و اگر به مواد اصلی ماده دیگری اضافه شود مانند خرما محصول تولید شده کلوچه خرمایی می باشد که در بسته بندی های متفاوت در بازار توزیع می شود و یک نمونه کلوچه خرمایی بسته 6 تایی می باشد این کلوچه بسیار طرفدار دارد و بسیار هم مقوی و مغذی می باشد و یک میان وعده عالی محسوب می شود.

توزیع کنندگان کلوچه خرمایی بسته 6 تایی

کلوچه خرمایی مغزدار چه ویژگی هایی دارد؟

کلوچه خرمایی مغزدار چه ویژگی هایی دارد؟ کلوچه خرمایی مغزدار یک میان وعده عالی برای بچه ها و کسانی که فعالیت زیاد دارند می باشد این محصول دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و خوردن آن انرژی لازم را به بدن می رساند.

این کلوچه به دلیل داشتن خرما و مغز گردو که دارد ارزش غذایی آن دو چندان می باشد کلوچه خرمایی از ترکیب مواد اصلی آرد ، روغن، شکر و تخم مرغ و مواد افزودنی دیگر مانند مغز گردو ، پودر هل، پودر دارچین و جوز هندی که هر کدام دارای خواص و فواید زیادی می باشند و این کلوچه که از ترکیب این مواد تهیه می شود یک جا تمام این خواص را به بدن می رساند.

کلوچه خرمایی مغزدار به شکل های مختلف تولید می شود و خرما و مغز گردو در قسمت میانی کلوچه قرار دارد و بعد از پخت بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد کلوچه خرمایی مغزدار دارای ویژگی هایی می باشد که عبارتند از:

  • این محصول دارای فیبر فراوان می باشد و تا ساعت ها فرد را سیر نگه می دارد و از چاقی جلو گیری می کند.
  • کلوچه خرمایی به دلیل وجود خرما و مغز گردو در آن سرشار از آهن می باشد و استفاده از این کلوچه کم خونی را نیز بر طرف می کند و برای بچه ها خیلی لازم می باشد.
  • این محصول دارای کلسیم می باشد و باعث استحکام استخوان ها می شود
  • کلوچه خرمایی مغز دار دارای انتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشد و از بروز بیماری سرطان جلو گیری می کند.

پخش انواع کلوچه خرمایی بسته 6 تایی

پخش انواع کلوچه خرمایی بسته 6 تایی پخش کلوچه خرمایی در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود و این محصول به صورت فله نیز به فروش می رسد و اگر این محصول ارزشمند را به صورت فله خریداری کنید به سود خریدار می باشد.

زیرا هزینه بسته بندی به قیمت اصلی محصول اضافه نمی شود و با پرداخت هزینه کمتر محصول مرغوب تری را تهیه می کنید همچنین این محصول را اگر به صورت کلی خریداری کنید نیز مقرون به صرفه می باشد چون خرید در حجم بالا انجام شده و قیمت تمام شده خیلی پایین تر از قیمت بازار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *