توزیع کنندگان کلوچه سنتی شکری درجه یک

کلوچه یک نوع شیرینی خوشمزه و سنتی ایرانی می باشد. که از گذشته های دور در ایران تولید می شده است. و بسیار هم در بین افراد محبوب می باشد. کلوچه ها در انواع مختلف و با طعم های متفاوت تولید می شوند. کلوچه سنتی شکری درجه یک از انواع پر طرفدار کلوچه ها می باشد. در ترکیب اصلی همه ی کلوچه ها آرد، روغن، شکر و تخم مرغ وجود دارد. کلوچه در بیشتر شهرهای ایران با طعم های متفاوت تولید می شود.

توزیع کنندگان کلوچه سنتی شکری درجه یک

کلوچه شکری ساده چه ویژگی هایی دارد؟

کلوچه شکری ساده چه ویژگی هایی دارد؟ کلوچه شکری ساده یکی از خوشمزه ترین انواع کلوچه می باشد. و این کلوچه یک میان وعده عالی و مقوی برای تمام سنین می باشد. و کلوچه شکری بهترین خوراکی برای پذیرایی از مهمان به شمار می رود.

کلوچه های شکری در شکل های متنوعی مانند گرد و لوزی پخته می شود. و بیشتر هم در شهر دزفول تولید می شود. در بعضی از انواع کلوچه شکری مواد دیگری هم ترکیب می شوند که این کلوچه را مقوی تر و مغزی تر می کند. مانند: خرما و گردو ودیگر مغز ها که کلوچه تولید شده به کلوچه شکری خرمایی و کلوچه ی شکری گردویی معروف می باشند.

کلوچه شکری ساده ویژگی هایی دارد. که دلیل محبوبیت این کلوچه می باشد. که عبارتند از:

  • مواد نگهدارنده در این کلوچه وجود ندارد.
  • مواد استفاده شده در این کلوچه مانند آرد، شکر، روغن و غیره طبیعی و مرغوب می باشد.
  • این کلوچه انرژی بالایی دارد به دلیل مواد استفاده شده در آن
  • کلوچه شکری سبک می باشد و باعث سنگینی معده نمی شود.
  • این کلوچه چاق کننده نمی باشد و بلکه به دلیل داشتن زیره لاغر کننده نیز می باش
  • کلوچه شکری ماندگاری بالایی دارد و تا مدت ها تازه می ماند و بیات نمی شود.

کلوچه های سنتی ایران در انواع مختلفی تولید می شوند مانند، کلوچه ی خرمایی، کلوچه ی گردویی، کلوچه ی فندقی، کلوچه ی کنجدی، کلوچه ی زنجبیلی، و کلوچه ی شکری ساده که از همه خوشمزه تر و مورد علاقه ی بیشتر افراد می باشد.

پخش انواع کلوچه سنتی شکری درجه یک

پخش انواع کلوچه سنتی شکری درجه یک پخش کلوچه سنتی در بیشتر شهر های ایران به صورت عمده و جزئی انجام می شود. و در بیشتر فروشگاه های مواد غذایی سراسر کشور عرضه می شود.

کلوچه سنتی شکری درجه یک به دلیل کیفیت این کلوچه دارای قیمت خوبی در بازار می باشد. و اگر این کلوچه را از درب کارخانه و تولید های این کلوچه تهیه کنیم با قیمت پایین تری خرید خواهیم کرد.به این دلیل که بدون واسطه خرید انجام دادیم و کلوچه تازه تری هم خریدیم.

کلوچه شکری به دو صورت کیلویی و بسته بندی در بازار عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *