توزیع کنندگان کلوچه محلی شکری دزفول

کلوچه محلی شکری دزفول کلوچه سنتی بسته بندی شکری فروشگاه ما با عرضه کلوچه شکری معروفیت خاص خود را در میان تمامی برند های مشابه حفظ کرده است. فروشگاه ما با نام پر آواز خود یعنی کلوچه ها شناخته شده و در حالت فراگیر کردن فروش اینترنتی خود و ارسال به تمامی مناطق است عرضه کننده موظف است بهترین محصول را برای مشتری خود به ارمغان آورد و ما امروز در کلوچه ها دقیقا همین گونه عمل میکنیم شما می توانید از قسمت خرید اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

توزیع کنندگان کلوچه محلی شکری دزفول

ویژگی های مهم کلوچه شکری مغزدار

ویژگی های مهم کلوچه شکری مغزدار کلوچه شکری مغزدار دزفولی یکی شیرینی و خوراکی ها خوشمزه محلی شهر دزفول می باشد.

کلوچه شکری تازه مغزدار از پایه های اساسی مفیدی تهیه می شود برخی از اصلی ترین اجزای کلوچه مغزدار شکری به شرح زیر می باشند:

  • تخم مرغ
  • شکر
  • آرد
  • پگینگ پودر
  • طعم و عطر دهنده مناسب
  • شیر
  • وانیل
  • در کلوچه های خرمایی خرما و در دیگر کلوچه های مغزدار؛ مغز مناسب به کار می رود.

طعم خاصی و ویژه ایی دارد که باعث شده سیلی از کودکان و بزرگسالان به آن به عنوان یک میان وعده مناسب و مفید تکیه کنند. کلوچه شکری مغزدار تازه در صورتی که از مواد اولیه و مرغوب و تازه تشکیل گردد و پختی مناسب در درجه حرارت ملایم داشته باشد. طعمی خوشمزه، بافتی نرم و لطیف ،رایحه دل انگیز و ماندگاری بالا خواهد داشت. بهترین نوع کلوچه از میان تمام کلوچه ها، کلوچه شکری مغز دار دزفولی می باشد.

که طعم خاصی و منحصر به فرد دارد. کلوچه شکری مغز دار فواید گوناگونی دارد. از جمله فواید بی شمار آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود‌‌:

  • تخم مرغ موجود در کلوچه سنتی دزفولی سرشار از املاح معدنی و ویتامین ها می باشد.
  • وجود شیر در ترکیبات کلوچه شکری مغز دار کلسیم مورد نیاز بدن در طول روز تأمین می گردد.
  • آرد موجود در کلوچه شکری مغز دار از غلات مهم به شمار می آید که برای بدن ضروری می باشد.
  • شکر میزان گلوکز مورد نیاز برای تنفس یاخته ای را فراهم میسازد و از افت قند خون جلوگیری می نماید.

شهر دزفول در تهیه و تولید کلوچه شکری مغزدار با کیفیت همواره پیشرو و سربلند بوده و گام های بزرگی در زمینه تهیه و تولید انواع کلوچه ها به خصوص کلوچه شکری مغزدار برداشته و به عنوان بزرگترین تولید کننده در کشور به شمار می آید.

قیمت انواع کلوچه محلی شکری دزفول

قیمت انواع کلوچه محلی شکری دزفول قیمت کلوچه محلی با توجه به عوامل گوناگونی تعیین میگردد مختصری از این موارد به شرح زیر می باشند:

  • نوع مواد مصرفی در تهیه کلوچه
  • مرغوبیت مواد اولیه
  • تعداد واسطه ها (بدون واسطه بودن شرکت پخش ما باعث شده تا بهترین قیمت را ارائه کنیم).
  • مقدار تزیینات
  • حجم محصول نهایی
  • نوع بسته بندی
  • محبوبیت و معروفیت محصول

41 پاسخ

  1. من از محصولات شهر دزفول و از سوغاتی های اونجا استفاده کردم ولی انصافا کلوچه محلی شکری دزفول خیلی خوشمزست و طرفداران زیادی داره. ببخشید عمده ای هم سفارش قبول میکنین؟

    1. سلام آقامهدی عزیز
      سفارش ها به صورت اینترنتی می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت را پرکرده و یا با مشاورین ما از طریق شماره داخل سایت ارتباط برقرار کنید

  2. سلام
    اقواممون از دزفول چندماه پیش دقیقا همین کلوچه های شکری مغزدار رو آورده بودند و چقدر خوشمزه و تمیز بود واقعا هنوز مزه ش زیر دندونامه

  3. سلام کلوچه های مغزدار دزفول خیلی معروفه و از سوغاتیهای این شهر به شمار میاد. لطفا درمورد مغز کلوچه ها بیشتر توضیح بدید که از چه چیزهایی در مغز استفاده شده.

  4. سلام من از کلوچه این سایت خرید کردم بسیار طعم خوبی داره وخوشمزه است من از خریدم راضی هستم توصیه میکنم شما هم از این محصول استفاده کنید ضرر نمیکنید

  5. سلام خسته نباشید به مجموعه سان دز
    کلوچه های مغزدار یکی از خوراکی های که خوبه به جای چیپس و ‌پفک بدیم به بچه هامو بخورند هم مقوی هم سالم .
    فقط یک سوال آیا بصورت عمده هم سفارش قبول میکنید ؟

    1. سلام سرکار خانم حاجی اکبری
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس برقرار نمایید تا اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند.

  6. سلام خسته نباشید به مجموعه سان دز
    کلوچه های مغزدار یکی از خوراکی های که خوبه به جای چیپس و ‌پفک بدیم به بچه هامو بخورند هم مقوی هم سالم .

  7. سلام من فکر میکردم فقط پرتغال دزفول معروفه اما با خوردن این کلوچه ها فهمیدم که کلوچه هاتونم حرف نداره .با کیفیت و خوش مزه .خدا قوت.

  8. سلام وقتتون بخیر واقعا کلوچه هاتون خوشمزه بودن امیدوارم فروش خوبی داشته باشید

  9. من به دلیل شغلم به دزفول زیاد رفت آمد دارم.
    سوغاتی های خوب زیاد داره ولی کلوچه های شکریش اونم با مغز گردو واقعا خوشمزست

    1. سلام عباس عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس برقرار نمایید تا اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند.

  10. سلام من از کلوچه های دزفول استفاده کردم بسیار خوشمزه هستند توصیه می کنم شما هم خرید کنید

  11. سلام من ازتعریفات درموردکلوچه های دزفول خیلی شنیدم محتویات مغزاین کلوچه چیه چی باعث تااین حد محبوبیت شده

  12. سلام وقت بخیر
    کیک و کلوچه هاتون واقعا عالیه خصوصا برای این موقع سال که بچه ها مدرسه میرن و معمولا صبح ها علاقه ایی به خوردن صبحانه ندارند فوق العاده مفیده و میتونیم با خیال راحت از سلامت و کیفیت خوب و درجه یکشم به بچه هامون بدیم و اوناهم با نودنش لذت ببرن و ماهم خیالمون اسوده باشه از خوراکی سالمی که میخورن ممنون از شما??

  13. سلام.قبلا که محل خدمت ما دزفول بود همیشه وقتی مرخصی میومدم از این کلوچه محلی شکری خریداری میکردم.الان میشه این محصول رو از طریق اینترنت سفارش داد برای شهرستان یا فقط به صورت حضوری فروش دارید؟

    1. سلام علیرضای عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  14. سلام وخسته نباشید به مجموعه سن دز. این محصول بسیارخوشمزه ومقوی هست. هرکسی به دزفـول رفته سوغات آوردهتخم مرغ وارد وروغن ومغزی که درتهیه اون استفاده شده این محصول را یک میان وعده کامل معرفی میکند. بخورید ولذت ببرید

  15. با سلام ،ضمن تقدیر و تشکر فراوان از تولیدات عالی و بی نظیر و تازه و سالم شما .آیا نمایندگی در اصفهان دارید ؟

    1. سلام علی عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  16. سلام کلوچه شکری مغز دار دزفولی بافتی بسار نرم و طعم عالی دارد یکی از دوستان دانشگاهی ام برایم سوغات کلوچه دزفولی آورده بود وای چقد خوشمزه بود شما بدا شهرستان ها هم میفرستین؟

  17. با عرض سلام خدا قوت میگم به مجموعه سان دز بابت این محصول خوشمزه رفت ثابت که در بسته بندی های بهداشتی عرضه میشه و با کف قیمت توزیع و پخش می شود

    1. سلام خانم علیپور عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات مورد نیاز از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  18. سلام و درود خدمت
    شما کلوچه محله دز که در شهرستان دزفول تولید می‌شود یکی از خوشمزه ترین کلوچه های سنتی مناطق جنوب ایران مخصوصاً شهرستان دزفول است. طعم این کلوچه از هر نظر بسیار عالی و دلچسب است و خواص بی نظیری دارد. از آنجایی که روش‌های پخت آن برگرفته از روش‌های قدیمی و سنتی است لذا هیچگونه مواد شیمیایی در آن مشاهده نمی شود و برای بدن هیچ گونه ضرری به همراه ندارد. گذشتگان ما از این نوع کیک و کلوچه ها در انواع و اقسام مختلف تهیه می‌کردند و کلوچه دز یکی از همان انواع مختلف است که از گذشتگان ما به یادگار مانده. بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی که به منطقه دزفول سفر می کنند طعم این کلوچه محلی را چشیده و آن را به شهرها و کشورهای خود به عنوان سوغات میبرند. از شما هم بابت ارائه این محصول بسیار خوشمزه شیرین بسیار تشکر می کنم زیرا شما نه تنها باعث شیرین شدن کام مردم می شوید بلکه یکی از سنت های گذشته را حفط می کنید.
    با تشکر

  19. سلام طاعات و عباداتتان قبول واقعاً کلوچه های بسیار خوشمزه ای دارید مخصوصاً برای افطار کلوچه های مغزدار شکری دزفول واقعاً بی‌نظیر با کیفیت و تازه هستند موفق و سربلند باشید

  20. سلام طعم این کلوچه از هر نظر بسیار عالی و دلچسب است و خواص بی نظیری دارد.چون روش‌های پخت آن قدیمی و سنتی است و مواد شیمیایی در آن استفاده نشده و برای بدن هیچ گونه ضرری به همراه ندارد.

  21. سلام
    من دزفول رفته بودم و خوردم خیلی خوشمزه است و الان از شما خرید میکنم هر وقت دلم میخواد

  22. من سایتتون رو مطالعه کردم خیلی عالی بود مخصوصا اینکه مواد تشکیل دهندشو گذاشته بودین

  23. سلام کلوچه هایش هرچی بگم کم گفتم بخواطر اینکه نه زیاد شکر داره نه کم اندازه و واقعا خوشمزه هستن و نرم خیلی خوب پختن و از همه مهم تر اینکه مال دذفول هستن ممنون

  24. کلوچه های مغزدار دزفول خیلی خوشمزس متاسفانه مسافت طولانی اجازه ی خرید رو بهم نمیداد ک سان دز این محدودیتو جبران کرده و کلوچه هایی باکیفیت بالارو داره عرضه میکنه.حتما ازین محصولات خریداری میکنم

  25. سلام من از کلوچه های مجموعه ی سان دز خریداری کردم کیفیت بسیار بالا و طعم خوب و بافت خیلی نرمی داشت و دوباره خریداری خواهم کرد.ممنون از سایت خوبتون

  26. سلام وقت بخیر کلوچه های بسیارخوشمزه ای بودن و چه بسته بندی تمیزو محکمی داشتن تشکرمیکنم ازتیم و سایتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *