تولید کنندگان کلوچه سنتی خرمایی

کلوچه سنتی خرمایی همان کلوچه خرمایی تازه است که از خوراکی های لذیذ و خوش طعمی است که به عنوان تنقلات بر پایه مواد غذایی تازه و مناسب همانند خرما و آرد تشکیل شده است. این کلوچه به علت حاوی بودن خرما دارای خواص بسیاری است که به همین دلیل نزد همه محبوب گشته است. توزیع کلوچه سنتی از طریق مردم محلی و یا فروشگاه ها و مراکز پخش انجام می شود .

 

ناگفته ها در مورد کلوچه خرمایی تازه

این کلوچه دارای مقدار قابل توجهی فیبر است که وجود فیبر همانطور که می دانیم برای دستگاه گوارش و تغذیه بسیار مناسب است و همچنین به علت اینکه خرما حاوی کاروتنوئید ها و یا همان مواد رنگی طبیعی موجود در مواد غذایی است؛ دارای ویتامین ها و آنتی اکسیدان است و جلوی سرطانی شدن سلول های بدن را می گیرد.

کلوچه خرمایی همچنین در درمان یبوست و اختلالات روده ای و مشکلات قلبی و اسهال بسیار مفید است و جزو مواد غذایی ملیّن است. شما می توانید این کلوچه را به عنوان صبحانه و یا میان وعده ای با کیفیت استفاده کنید. همچنین پتاسیم موجود در این کلوچه از فشار خون جلوگیری کرده و برای عملکرد صحیح عضلات بدن مفید است.

کلوچه های خرمایی در کنار داشتن پتاسیم کافی دارای منیزیم هستند که به سوخت و ساز بدن کمک می کنند و شامل اسید فولیک هم هستند که برای بدن و خون سازی بدن بسیار لازم است خصوصا زنان باردار که برای رشد و هوش بالای جنین مفید است. در کلوچه خرمایی تازه می توانید تمامی این خصوصیات ارزشمند را پیدا کنید آن هم اگر کلوچه شما تازه باشد. پس در خرید خود به تازه بودن کلوچه و تاریخ مصرف آن توجه کنید.

کلوچه خوب بافت نرمی دارد و مثل بیسکوئیت خشک نیست و دارای زمان پخت متفاوت نسبت به بیسکوئیت است ولی کاملا برشته شده است. این محصول به علت دلپذیری و خوش طعمی که دارد می تواند به عنوان دسر استفاده کنید و با استفاده از این کلوچه و مصرف خرما در روز باعث بهبود سلامت قلب و تنظیم کلسترول و فشار خون و بهبود عملکرد مغز و محافظت از پوست و مو خواهد شد.

توزیع کننده کلوچه سنتی خرمایی

توزیع این محصول از طریق فروشگاه ها و یا مراکز پخش وابسته به کارخانه ها صورت می گیرد. می توانید این محصول را به صورت خرید مستقیم و یا آنلاین سفارش دهید و خریداری کنید. هنگام خرید به تازه بودن محصول و تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنید. با توجه به نیاز خود می توانید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید و از قیمت به صرفه آن لذت ببرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *