تولید کنندگان کلوچه شکری مرغوب

کلوچه خرمایی سنتی یک نوع نان شییرینی می باشد که در پخت آن از آرد، روغن و شکر استفاده می شود. کلوچه یک میان وعده سبک و پر انرژی برای همه سنین می باشد. این نوع شیرینی خیلی راحت و آسان آماده می شود. و با طعم های متنوعی که دارد این کلوچه خیلی محبوب می باشد. در ترکیب کلوچه از موادی مانند: کشمش، شکلات، گردو، کنجد و دیگر مغزها استفاده می شود که این خوراکی خوشمزه را مقوی تر می کند. و کلوچه شکری مرغوب یکی از پر طرفدارترین نوع کلوچه می باشد.تولید کنندگان کلوچه شکری مرغوب

آشنایی با کلوچه شکری مغزدار

آشنایی با کلوچه شکری مغزدار کلوچه یک خوراکی خوشمزه و مقوی می باشد. که برای مقوی تر شدن آن از موادی مانند: گردو ، فندق، شکلات، کشمش، در خمیر آماده کلوچه مخلوط می شود و بعد کلوچه پخته می شود. بعد از پخت کلوچه با طعم های مختلف که بسیار هم محبوب می باشد به دست می آید.

یکی از شیرینی هایی که خیلی طرفدار دارد کلوچه شکری مغزدار است که یک میان وعده عالی برای بچه ها در مدرسه می باشد و همچنین خیلی از افراد کلوچه را در وعده صبحانه با شیر می خورند. و بعضی دیگر از افراد کلوچه را به عنوان عصرانه با چایی میل می کنند. این کلوچه به دلیل داشتن مغز فایده های زیادی دارد. و کلوچه در همه ی نقاط کشور به صورت سنتی و خانگی تهیه می شود. و در مراسم مهمانی از کلوچه برای پذیرایی حتما استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: شیرینی کاشانی

کلوچه ها به دو صورت خشک و تازه تولید می شوند. و کلوچه را به مقدار زیاد هم می توان تهیه کرد و به دلیل بافتی که کلوچه دارد. تا مدت ها تازه می ماند.

طرز تهیه کلوچه شکری مغزدار به این صورت می باشد که:

آرد ، روغن یا کره، شکر و تخم مرغ ،جوش شیرین، بکینگ پودر و مغزی که می خواهیم در کلوچه استفاده کنیم همه را به اندازه هایی که مشخص شده آماده می کنیم و در ابتدا تخم مرغ را خوب هم می زنیم بعد هم شکر و روغن را اضافه کرده و هم می زنیم و در آخر تمام مواد خشک را اضافه کرده و هم می زنیم بعد از آن که خمیر به دست آمد قالب زده و در فر می گذاریم و بعد از چند دقیقه کلوچه های خوشمزه آماده می باشد.

فروشگاه عرضه کلوچه شکری مرغوب

فروشگاه عرضه کلوچه شکری مرغوب در بشتر نقاط ایران کلوچه با نوع و طعم های مختلف در فروشگاه ها عرضه می شود. عرضه کلوچه تهران شکری به دو صورت کلی و جزئی انجام می شود. و اگر این کلوچه از درب کارخانه و بدون واسطه خریداری شود قیمت پایین تری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *