خرید انواع کلوچه سنتی شکری اعلا

انواع کلوچه سنتی شکری اعلا با طعم و مزه عالی و دلچسب با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد، خرید انبوه انواع کلوچه شکری با کیفیت مرغوب و طعم و مزه فوق العاده از طریق فروشگاه های غیر حضوری با قیمتی که فراتر از انتظار شما است امکان پذیر می باشد، ما با کیفیت ترین و مرغوب ترین این محصول را به شما در قالب عمده و با نازل ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

خرید انواع کلوچه سنتی شکری اعلا

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه شکری

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه شکری تولید کلوچه شکری طی مراحل مختلف و با استفاده از فرمول ها و مواد مختلف انجام می شود، ترکیبات مختلفی برای طبخ کلوچه در نظر گرفته می شود، ماده اصلی آن آرد سفید می باشد، با ترکیب خمیر مایه، شیر، شکر و آب ولرم می بایست یک خمیر مایه خوب داشته باشید، سپس با اندکی زیره و شکر و نمک، خمیر مایه و آرد یک ترکیب خوب و یکدست را آماده می کنیم.

موادی چون بکینگ پودر، روغن و شیر یک مخلوط کاملا نرم و منسجم را آماده نموده و سپس آن را با یک پوشش ضخیم در یک فضای تاریک قرار می دهیم تا حسابی حجیم شود، بعد از این مرحله آن را با ابزار مخصوص روی یک سطح صاف که قبلا با آرد آغشته است پهن می کنیم، در اشکال مختلف آن را برش زده و مجددا روی آن را کاور می کنیم تا میزان آن بیشتر شود.

با استفاده از تخم مرغ ( فقط زرده) و زعفران این ماده سرخ رنگ با استفاده از ابزار مخصوص روی کلوچه ها زده می شود و کنجد را در میزان مورد نظر روی سطح آن ها می ریزید، سینی مخصوص دستگاه های حرارتی و پخت اعم از فر را با روغن چرب نموده و آن ها را داخل سینی قرار دهید، دستگاه مورد نظر شما باید به درجه حرارت لازم رسیده باشد تا پخت به خوبی انجام شود.

پخش انواع کلوچه سنتی شکری اعلا

پخش انواع کلوچه سنتی شکری اعلا انواع کلوچه سنتی شکری اعلا با قیمت عمده و مستقیم قابلیت فروش به شما مشتریان گرامی را دارد، مراکز پخش کلوچه سنتی این محصول را در اشکال کلی در معرض فروش قرار داده اند، این مراکز با هدف ایجاد توازن در بازار و امکان خرید بهینه برای مشتریان با یک اقدام کاملا هوشمندانه مدیریتی و با بهره مندی از روش حذف واسطه ها محصول خود را در معرض پخش سراسری و حجم انبوه قرار داده اند.

شما مشتریان گرامی می توانید با برقراری ارتباط با واحد فروش اقدام به ثبت سفارش نمایید، ما مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع کلوچه شکری و خرمایی را به شما در اشکال عمده و مناسب ترین قیمت عرضه می داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *