خرید کلوچه شکری دزفولی کیلویی

کلوچه شکری دزفولی یکی از شیرینی های بسیار خوشمزه و قدیمی شهر دزفول می باشد. که در بین علاقه مندان به کلوچه مشتریان زیادی دارد و بسیار هم محبوب می باشد. و در انواع مختلف با طعم های متفاوت در کارخانه ها تولید می شود. و کلوچه شکری از همه محبوب تر می باشد. این شیرینی خوشمزه با استفاده از آرد برنج، آرد نخود، آرد جو، روغن، زیره، کنجد و رازیانه و همچنین شکر که مواد اصلی این شیرینی می باشند تهیه و تولید می شود. کلوچه شکری دزفولی کیلویی در بازارعرضه می شود.

خرید کلوچه شکری دزفولی کیلویی

خصوصیات مهم کلوچه شکری تازه

خصوصیات مهم کلوچه شکری تازه کلوچه شکری تازه یکی از بهترین انواع شیرینی ها برای پذیرایی از مهمان به شمار می رود. و همچنین یک میان وعده ی مناسب برای بچه ها در مدرسه و خانه می باشد. این کلوچه در شکل های مختلفی پخته می شود. مانند لوزی و گرد

خصوصیات مهم کلوچه ی شکری تازه عبارتند از:

  • فاقد مواد نگهدارنده می باشد.
  • در تهیه این کلوچه از مواد کاملا طبیعی استفاده می شود.
  • پر انرژی می باشد به دلیل داشتن آرد، روغن و شکر
  • سبک می باشد و باعث سنگینی معده نمی شود.
  • باعث لاغری می شود. و به دلیل وجود زیره در این شیرینی از ایجاد عفونت در بدن جلوگیری می کند.

کلوچه های سنتی دزفولی به چهار دسته تقسیم می شوند. از جمله:خرمایی، شکری، شیری، حلوایی که هر کدام دارای طعم خاصی می باشند به دلیل موادی است که در آن ها استفاده می شود. و از میان این چهار دسته نمونه ی شکری آن از همه پر طرفدارتر می باشد.

کلوچه شکری به دو صورت تولید می شود. یکی نرم و تازه و دیگری خشک این کلوچه ماندگاری بالا دارد و تا ماه ها استفاده می شود. و کیفیت و نرمی و تازگی آن حفظ می شود.

صادرات انواع کلوچه شکری دزفولی کیلویی

صادرات انواع کلوچه شکری دزفولی کیلویی قیمت کلوچه شکری دزفول رابطه مستقیم به قیمت مواد اولیه ی آن دارد. که اگر قیمت مواد اولیه شیرینی مانند آرد، روغن، شکر و… افزایش یابد قیمت کلوچه نیز بالا می رود.

کلوچه شکری ایران به دلیل مرغوبیت علاوه بر داخل کشور در خارج از کشور نیز مشتریانی دارد. و از این رو صادرات کلوچه شکری به کشورهای همسایه و عربی رونق خوبی دارد.

برای خرید کلوچه شکری دزفولی می توان مستقیم با تولید کننده در ارتباط بود. و به دلیل خرید بی واسطه این خرید به سود مصرف کننده می باشد. زیرا خریدار با کمترین هزینه مرغوب ترین محصول را خریداری کرده است.

یکی از راه های خرید امروزه خرید اینترنتی می باشد که واسطه در میان نمی باشد. و ارتباط تولید کننده و مصرف کننده دو طرفه می باشد. و به همین دلیل خریدار با قیمت ارزان تری محصول خود را خریداری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *