خرید کلی کلوچه خرمایی سنتی

مجموعه کلوچه ها با هدف ارتقا سنت های دیرینه کشور و غذاهای قدیمی در زمینه کلوچه خرمایی سنتی و کلوچه شکری فعالیت می کند و با رعایت تمامی نکات بهداشتی و استاندارد های بین المللی می کوشد تا با تولید و عرضه و صادرات این محصول سنتی شهر دزفول در راستای سلامتی مردم عزیز کشور قدمی برداشته و برای خدمت رسانی به مشتریان عزیز آماده می باشد. این مجموعه مفتخر است به آن که حقوق مشتری را در اولویت قرار دهد.

خرید کلی کلوچه خرمایی سنتی

بارز ترین ویژگی کلوچه خرمایی ساده

بارز ترین ویژگی کلوچه خرمایی ساده کیک و کلوچه ها از زمان های قدیم در سبد پذیرایی ایرانیان قرار داشته است و جزء آداب و فرهنگ ما محسوب می شود. کلوچه خرمایی از شیرینی‌های بومی سیستانی‌های استان گلستان است و در مواقع پذیرایی از این کلوچه خرمایی ساده استفاده می کنند. کلوچه خرمایی متشکل از آرد گندم، شکر و روغن می باشد.

این کلوچه خرمایی انواع مختلف در طعم های متفاوت دارد اعم از کلوچه خرمایی گردویی، کلوچه خرمایی کنجدی، کلوچه خرمایی زنجبیلی و….

خرما سرشار از انواع و اقسام مواد معدنی و ویتامین ها است. در نتیجه خوردن خرما در روز به سلامت قلب کمک می کند، کلسترول و فشار خون را تنظیم می نماید، عملکرد مغز را بهبود می بخشد، از پوست و مو محافظت می کند، سطح انرژی را بسیار افزایش می دهد. با توجه به مزیات و ویژگی های مثبت زیادی که خرما دارد کلوچه خرمایی می تواند یک میان وعده عالی و خوشمزه و مقوی و حتی در وعده صبحانه به همراه شیر یا چای برای خانواده ها باشد حتی برای کودکانی که از خرما خوششان نمی آید و نمی خورند می توان در غالب این شیرینی لذت بخش و خوش طعم، کودکان را از مزایای این شیرینی خرمایی بهره مند ساخت.

شما میتوانید انرژی لازم در فعایت های روزانه خود را با این شیرینی تامین کنید.

توزیع کننده کلوچه خرمایی سنتی

توزیع کننده کلوچه خرمایی سنتی توزیع کلوچه خرمایی سنتی به صورت عمده و جزئی با بسته بندی های زیبنده و شکیل با تضمین بهترین کیفیت، بالاترین ماندگاری و مناسب ترین قیمت انجام می گردد، خرید از این شرکت برای سراسر ایران قابل امکان است همچنین یادآور می شود که تیم مشاوران ما در این خصوص فعالیت و پشتیبانی می کنند و با در نظر گرفتن حقوق مشتری محترم و با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی خدمات خود را ارائه می دهند. شما می توانید با کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن به صورت آنلاین و تلفنی و یا حتی حضوری سفارشات خود را اعلام نمایید و پس از ثبت سفارشات شما، محصولتان در هر جای ایران که شما حضور دارید و البته مشتریان ما در خارج از کشور نیز ارسال و پست می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *