صادرات انواع کلوچه شکری مرغوب

کلوچه کرمان شکری مرغوب یکی از قدیمی ترین شیرینی های است که افراد زیادی به عنوان یک میان وعده مقوی مورد استفاده قرار می دهند و امروزه با طعم و مزه های گوناگونی در بازار رایج شده است .امروزه کلوچه سنتی شکری بسته بندی در فروشگاه ها به طور اختصاصی به فروش آن فعالیت دارند و با کیفیت ومرغوبیت بالا به بازار فروش ارائه می دهند.

این محصول طرفداران خاصی را به خود جلب کرده است از این رو بازار خرید و فروش پر رونق شده است و صادرات انواع کلوچه شکری مرغوب به کشورهای های خارجی رایج شده است و این امر بر اقتصاد کشور تاثیر گذار می باشد.

صادرات انواع کلوچه شکری مرغوب

3 نکته مهم در مورد کلوچه شکری تازه

3 نکته مهم در مورد کلوچه شکری تازهکلوچه خرمایی زعفرانی و شکری تازه یک شیرینی بسیار خوشمزه که خوردنش تازه و بسیارانرژی زا می باشد و می توان آن را به عنوان یک وعده غذایی استفاده کرد چون که در تهیه آن هیچ گونه مواد نگهدارنده ای استفاده نمی شود و در مدت طولانی همچنان‌ تازه و طعم و مزه خود را از دست نمی دهد و در انواع و مدل های گوناگونی و با بسته بندی های بهداشتی تولید می شود که بنا بر انتخاب دلخواه هرنوع ذائقه و سليقه موجود می باشد.

این نوع کلوچه دارای مزیت های خاصی می باشد که می توان به آنها اشاره کرد:

  1. این محصول برای سلامت دستگاه گوارش و تغذیه بسیار مناسب است . پتاسیم موجود در کلوچه باعث جلوگیری از فشار خون و عملکرد صحیح عضلات و اعصاب می شود.
  2. کلوچه شکری یک منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است . مصرف روزانه آن باعث بهبود سلامت قلب و تنظیم کلسترول و فشار خون می شود. افرادی امروزه به ریزش مو و چروک شدن پوست مواجه می شوند از این رو با مصرف این نوع کلوچه شکری تازه در درمان پوست ومو کمک زیادی می کند و از پیری زود رس و شل شدن پوست جلوگیری می کند.
  3. مهمترین ویژگی کلوچه شکری تازه این است به افرادی که دچار چاقی هستند کمک می کند که به راحتی لاغر شوند و مصرف آن باعث سنگینی معده نمی‌شود.

مراکز فروش کلوچه شکری مرغوب

مراکز فروش کلوچه شکری مرغوب مراکز زیادی در سطح کشور به فروش کلوچه شکری مرغوب مشغول هستند و این نوع محصول در تمام مراسمات خاص آنها را مورد استفاده قرار می گیرد و در بسته بندی های متنوع و بهداشتی سلفون کشیده و در جعبه کادویی تولید کرده اند و تا لحظه مصرف کاملا تازه و با کیفیت باقی می مانند.

مراکز فروش کلوچه شکری، فروش را به صورت فله ای و عمده در بازار ارائه داده اند و فروش این محصول جز یکی از پرفروش ترین و برندترین در ایران شناخته شده است.

5 پاسخ

  1. باسلام
    هم بسته بندی های شکیلی داره هم خوشمزه است میشه در مهمونی ها استفاده کرد به عنوان عصرونه

  2. باسلام و خسته نیاشد
    من برای مهمونیم از شما این کلوچه رو سفارش دادم همه پسندیدند و من مشتری ثابت شما شدم.

  3. سلام
    مصرف روزانه آن باعث بهبود سلامت قلب و تنظیم کلسترول و فشار خون می شود.
    ممنون از مشاورتون که با من تماس گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *