صادرات عمده کلوچه سنتی تازه

صادرات عمده کلوچه سنتی تازه به کشور های همسایه به خصوص عراق و کشور های حاشیه خلیج فارس مانند عمان، امارات، قطر و کویت صورت می‌گیرد، این وبسایت یکی از مراکز معتبر فروش بدن واسطه کلوچه سنتی میباشد.کلوچه شکری و کلوچه سنتی را به راحتی نمیتوانیم از فرهنگ غذایی ایرانی مان جدا کنیم. کلوچه سنتی خوشمزه که به عنوان پیش غذا و به نوعی در کیف مدرسه ی کودکانمان و در عصرانه و حتی در کنار غذای اصلی وجود دارد. باید در انتخاب این نوع محصولات دقت لازم را به عمل آورده تا در صورت مصرف کلوچه به خودمان آسیب نرسانیم.

صادرات عمده کلوچه سنتی تازه

همه چیز در مورد کلوچه شکری

همه چیز در مورد کلوچه شکری کلوچه شکری یکی از انواع کلوچه های سنتی میباشد که همانطور که از اسمش پیدا است که شکر به جای شیره های طبیعی و خوشمزه پر شده است.

در شهر زیبای دزفول کلوچه های خوشمزه پخت می‌شود که انواع مختلفی مانندکلوچه خرمایی، کلوچه شکری، کلوچه شیری و سالی حلوا می باشد. در شهرستان شوشتر هم کلوچه شکری و کلوچه ای که شیرین نیست بسیار طرفدار دارد. به نوعی می توان گفت که این نوع کلوچه مختص به شهر دزفول می باشد. این کلوچه بسیار مقوی است. زیره به دلیل خاصیت ضد نفخی که دارد باعث هضم کلوچه می شود سنگین نیست. و زنجبیل خاصیت گرم کنندگی دارد. کلوچه شکری و یا کلوچه خرمایی دارند که درون آنها از خرما و شیره خرما پر شده است که بسیار مقوی میباشد. مواد استفاده شده در کلوچه شکری از آرد سبوسدار گندم 2/5 لیوان، شکر 1 لیوان، شیر و یا ماست محلی یک لیوان، روغن جامد و یا روغن گیاهی 2 قاشق، مرباخوری زیره و رازیانه نیم کوب شده 1 قاشق چای خوری خمیر مایه خشک و فوری در آن استفاده می‌شود.

این کلوچه ها دارای خواص ویژه و منحصر به فردی دارند که کلوچه خرمایی شامل مقدار قابل‌توجهی فیبر غذایی موجود در خرما برای سلامت دستگاه گوارش و تغذیه بسیار مناسب است علاوه بر آن کلوچه خرمایی داری آنتی اکسیدان است و جلوی پیری پوست و سرطانی شدن سلول‌ها را می‌گیرد.کلوچه خرمایی در درمان یبوست ، اختلالات روده‌ای ، مشکلات قلبی و اسهال مفید است و جزو مواد غذایی مقوی به شمار می آید، همین دلیل برای افرادی که از یبوست رنج می‌برند مفید اعلام‌شده است.پتاسیم در این میوه به میزان قابل‌توجهی موجود است که برای جلوگیری از فشارخون و برای عملکرد صحیح عضلات و اعصاب ضروری است که به هم خوردن آن در بدن بسیار خطرناک است و علاوه بر آن کلوچه خرمایی دارای میزان قابل‌توجهی منیزیم است که برای سوخت‌وساز بدن بسیار مفید می‌باشد.

قیمت انواع کلوچه سنتی تازه

قیمت انواع کلوچه سنتی تازه قیمت کلوچه های سنتی که شما کلوچه شکری و کلوچه خرمایی می‌باشند در این وبسایت با نازلترین قیمت ها به فروش می‌رسد زیرا شما مشتریان عزیز بدون واسطه با تولید کننده در ارتباط هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *