صادرات کلی کلوچه سنتی شکری درجه یک

کلوچه سنتی شکری درجه یک نام یک از محصولات اصیل ایرانی است که غالبا نوع محلی آن در شهر باستانی دزفول در استان خوزستان طبخ می شود در واقع این محصول دارای طرفداران بسیار زیادی در سر تا سر جهان است شرکت ما با تهیه و تولید کلوچه های با کیفیت در صنعت صادرات به کشورهای خاورمیانه همواره پیشتاز بوده است از عمده ترین خریداران این محصول می توان به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و کشور ترکیه اشاره نمود.صادرات کلی کلوچه سنتی شکری درجه یک

درباره ویژگی های کلوچه شکری تازه

درباره ویژگی های کلوچه شکری تازه کلوچه شکری تازه خوراکی مورد علاقه اکثر اقشار جامعه می باشد کودکان از طرفداران اصلی این محصول محبوب هستند کلوچه های شکری شهر دزفول که توسط کمپانی ما تولید و توزیع می گردند به طور کلی دارای ویژگی های زیر هستند:

  1. همه انواع کلوچه های عرضه شده توسط کارخانه تولیدی ما بهداشتی بوده و با دمای مناسب و در محیط پاک طبخ داده می شوند لذا شما می توانید با اطمینان از سلامت و کیفیت محصولات ما (کلوچه شکری و خرمایی) اقدام به ثبت سفارش نمایید.
  2. این نوع کلوچه از شکر تازه، آرد، تخم مرغ ارگانیک و شیر محلی تازه تهیه می گردد.
  3. بسته بندی این کلوچه طوری طراحی شده است که محصول تازگی و طراوات خود را حفظ نماید.
  4. کلوچه های سنتی غالبا طعم بسیار خوشمزه و عطر دل انگیزی دارند علاوه بر این ویژگی های ظاهری کلوچه ها با بافت نرم و فواید بی شمارشان به محبوبیت جهانی دست یافته اند تخم مرغ به کار رفته در تولید کلوچه دارای پروتئین بسیار بالا است به طوریکه برای افرادی که از گوشت و حبوبات به مقدار مورد نیاز استفاده نمی کنند تخم مرغ جایگزین مناسبی است.
  5. طراحی مهندسی شده این محصول به گونه ای است که امکان استفاده در همه اماکن از آن به عنوان وعده غذایی آسان است و محل زیادی را اشتغال نمی نماید همچنین شکر در آن به میزان لازم به کار رفته است و باعث دل زدگی مصرف کننده نمی گردد ولی با این حال نیاز فرد به گلوکز در طول روز را تامین و از ایجاد ضعف جلوگیری می نماید.

خرید مستقیم کلوچه سنتی شکری درجه یک

خرید مستقیم کلوچه سنتی شکری درجه یک خرید کلوچه سنتی به صورت مستقیم برای مصرف کنندگان، صادرکنندگان، کافه داران و اغذیه فروش ها امری به صرفه می باشد زیرا در این روش خرید محصول معمولا با قیمت بسیار ارزان تر عرضه می گردد شما می توانید ضمن برخورداری از قیمت و نرخ مناسب و به روز از مشاوره رایگان ما در این زمینه نیز برخوردار گردید کارشناسان ما در قسمت مشاوره و فروش دارای تحصیلات عالی در زمینه ارزش غذایی و بهداشت هستند به همین دلیل با استنادات علمی پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *