صادرات کلی کلوچه شکری سنتی

کلوچه شکری سنتی که از محصولات خوشمزه و مرغوب محلی شهر زیبای دزفول و شهر شوشتر می باشد طرفداران زیادی به خصوص در اعیاد و ایام نوروز دارد و می توان به راحتی این کلوچه ها را حتی در سوپر مارکت ها نیز تهیه نمود. کلوچه شکری یکی از انواع خوراکی هایی است که با آن می توان انرژی لازم را دریافت نمود و هم یک صبحانه لذیذ را تجربه کرد. کلوچه شکری سنتی یکی از انواع کلوچه های لذیذ و خوشمزه می باشد که به شکل های کلوچه شکری ، شیری ، خرمائی و حلوا موجود می باشند و طرفداران زیادی دارند ‌و مخصوصا مسافران تمایل زیادی برای خرید انواع این کلوچه ها برای سوغات دارند. امروزه کلوچه های شکری حتی از بیسکوئیت و کیک هم محبوب تر واقع شده اند و کیفیت و طعم این محصول سبب شده تا با صادرات این محصول بی نظیر روبرو گردیم به طور مثال بسته شیش تایی کلوچه شکری بیشترین آمار صادرات را به ثبت رسانده است.

صادرات کلی کلوچه شکری سنتی

درباره ویژگی های کلوچه شکری گردویی

درباره ویژگی های کلوچه شکری گردویی یکی از انواع کلوچه های مقوی و خوشمزه کلوچه شکری گردویی می باشد که بسیار انرژی زاست و کالری آن عالی است و می توان به عنوان میان وعده ای سالم از آن استفاده نمود . کلوچه شکری گردویی به دلیل وجود گردو در آن دارای طبع گرم و خشک می باشد و از این لحاظ برای رفع بیماری های ناشی از سردی تاثیر گذار است . همچنین کلوچه شکری گردویی به جهت خواص عالی و به کار رفتن بهترین مواد اولیه تولید شده در آن و به دلیل ترد و خوشمزه بودن در پذیرایی ها مورد استفاده قرار می گیرد. در انواع کلوچه های سنتی از محتویات مختلف همچون خرما ، زیره ، گردو و غیره استفاده شده است و غنی از فیبر می باشد لذا این محصول برای سلامت دستگاه گوارش و اختلالات روده ای نیز موثر می باشد.

خرید مستقیم کلوچه شکری سنتی

خرید مستقیم کلوچه شکری سنتی بازار خرید و فروش کلوچه شکری سنتی دزفول بسیار پر رونق می باشد و خرید کلوچه شکری سنتی در بازار های داخلی و خارجی امکان پذیر است و طرفداران کلوچه شکری دزفولی میتوانند جهت تهیه ی این کلوچه های خوشمزه و مرغوب به صورت مستقیم و یا به صورت اینترنتی اقدام به خرید نمایند البته که خرید مشتریان به صورت مستقیم بسیار سود آورتر می باشد اما نمیتوان از مزایای خرید اینترنتی همچون خرید آسان و با کیفیت با صرف هزینه کمتر و جلوگیری از اتلاف زمان و جلوگیری از ایجاد ترافیک و آلودگی هوا هم چشم پوشی کرد در ضمن در بعضی مواقع امکان ارسال محصول به صورت رایگان برای خریداران فراهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *