صادر کننده کلوچه سنتی بسته بندی

کلوچه سنتی بسته بندی شده در بازار با ظاهری شکیل وبسیار زیبا به فروش می رسند. به طوریکه این محصول به دلیل طعم های مختلف و دلنشین وخوشمزه ای که دارد نظر اقشار مردم وخریداران را به خود جلب نموده است، به گونه ای که شهرهای مختلفی به تولید و صادرات این محصول خوشمزه می پردازند.

مراکز بسیار معتبری وجود دارند که سالیانه هزاران تن از این محصول را به سراسر نقاط کشور به صورت مسقیم و غیر مستقیم صادر می کنند.

صادر کننده کلوچه سنتی بسته بندی

آشنایی با خصوصیات کلوچه رژیمی

آشنایی با خصوصیات کلوچه رژیمی کلوچه رژیمی همان گونه که از اسم آن پیدا می باشد رژیمی بوده و برای افرادی که سلامتی برای آنها مهم بوده و همچنین برای بیشتر افرادی که بیماری دیابت و دیگر مریضی که دارند بسیار مفید بوده، به گو نه ای که این محصول با طعم های مختلفی تولید شده و هر کدام خاصیت درمانی خود را دارا میباشند.

هر شهر کلوچه مخصوص خود را دارد که به عنوان سوغات آن شهر شناخته می شود، شهر دزفول نیز از جمله این شهرها می باشد که به دلیل داشتن کلوچه های خرمایی و شکری بسیار معرف بوده، زیرا دارای طعمی فوق العاده خوشمزه و از خاصیت درمانی بالایی برخوردار می باشد.

کلوچه رژیمی انواع مختلف، با طعم و ومزه و خصوصیات متنوعی تولید شده که از جمله آنها عبارتند از:

١-کلوچه نارگیلی سرشار از فیبر پروتئین و از کربوهیدرات پایین برخوردار بوده که به آن کلوچه کتوژنیک نیز گفته می شود.

٢-کلوچه گردویی بدون گلوتن بوده یعنی پروتئین های مضر آن کم بوده وبرای افرا دارای بیماری خاص بسیار مفید بوده

٣-کلوچه خرمایی به دلیل استفاده نکردن از شکر وبه کار بردن آرد سبوس بسیار مفید بوده وطبعی گرم دارد.

همان گونه که در بالا گفته شد کلوچه خرمایی به دلیل طعم خاص و خوشمزه و طبیعت گرمی که دارد بسیار مقوی بوده و در فصل سرما بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

عرضه کلی کلوچه سنتی بسته بندی

عرضه کلی کلوچه سنتی بسته بندی عرضه کلوچه سنتی در بیشتر مناطق کشور صورت می گیرد،این محصول به دلیل طعم های متنوع، ویژه و خاصی که دارد نظر بیشتر مشتریان را به خود جلب نموده و هر شهر کلوچه مخصوص خود را دارا می باشد به طور مثال کلوچه خرمایی و شکری دزفول که بسیار معروف بوده و طرفداران ویژه خود را دارا می باشد.

این محصولات لذیذ با بسته بندی های متنوع در کشور وجود دارند که به شیوه و روش های مختلفی در کشور تولید با توجه به نیاز و درخواست مشتریان عرضه شده و در اختیار آنها قرار گرفته میشوند.

این محصول به صورت مستقیم و غیر مستقم به دست مشتریان عرضه می شود که به درخواست مشتری انجام می شود، روش مستقیم به دلیل وجود نداشتن واسطه و قیمت کم تر بسیار اقتصادی تر بوده و روش غیر مستقیم برای افرادی که مشغله کاری دارند بسیار مفید بوده و قیمت ها را به صورت آنلاین و بروز تماشا می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *