صادر کننده کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول

کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول

کلوچه دزفولی از نماد و سوغات اصلی این شهر هستند بسیار خوش طعم و مقوی هستند و نوع ها و مزه های مختلفی دارند کلوچه خرمایی کلوچه شکری کلوچه و گردویی در مراسمات عروسی و انواع میهمانی ها استفاده میشود این کلوچه در طولانی مدت خراب نمی‌شود و از اصیل ترین کلوچه های محلی است که در دزفول تولید شده و به بازارها عرضه میشوند‌.

صادر کننده کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول

آشنایی با کلوچه شکری سنتی

آشنایی با کلوچه شکری سنتی کلوچه شکری سنتی

کلوچه سنتی دزفول جزو کلوچه های اصیل محلی و سوغات اصلی این شهر به حساب می آید. چون این کلوچه ها بر خلاف دیگر کلوچه ها زود خشک نمی شود و بعد از پخت در طولانی مدت نرم می ماند و مزه خاص خودش را حفظ می‌کند. این کلوچه حتی بعد از گذشت سه ماه هم از تولید این شیرین های خوشمزه باز هم هم چنان کیفیت و نرمی و تازگی خود را حفظ کرده است واین جاست که معنای کلمه اصیل بودن معنی پیدا می کند صنایع دستی و گردشگری دزفول کلوچه دزفولی را به عنوان یک سوغات ویژه ثبت ملی کرده اند‌. این شیرینی های خوشمزه و اصیل این خطه زیبای کشورمان تا این اندازه پر آوازه و مشهور میان مردم می باشد. کلوچه دزفول انواع مختلفی دارد و با استفاده از خواراکی های مختلف تهیه می‌شوند استفاده از خرما برای تهيه یک نوع از این کلوچه است کلوچه شکری تافتون کلوچه کلوچه خرمایی دزفول از اصیل ترین و مشهور ترین سوغات این شهرستان زیبا به حساب می آید. چون بیشترین مردم با خواص خرما آشنا هستند و می دانند که خوردن خرما تا چه اندازه بر سلامت آن ها تاثیر می‌گذارد. لذا کلوچه خرمایی دزفول یکی از این سوغات خوش طعم این شهرستان می باشد. در تهیه این کلوچه از موادی چون روغن مایع شکر مایه خمیر فوری شیر ولرم وانیل خرما و گردو بادام هم استفاده می شود.

عرضه کلی کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول

عرضه کلی کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول عرضه کلوچه سنتی

این کلوچه با کیفیت خوش مزه و محلی در بسته بندی های مختلف و یک کیلو گرمی به بازار عرضه می‌شوند و در اختیار مردم قرار خواهند گرفت مشتریان این کلوچه سنتی می‌توانند هم از طریق فضای مجازی و هم از طریق فروشگاهای معتبر خرید کنند. برای خرید مجازی میتوانید در سایت های مخصوص محصول خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید درصورت ندادن سفارش به فروشگاهای معتبر محل مراجعه کرده و خریدی حضوری انجام دهید و هم از مزه و هم از با کیفیت بودن این محصول محلی و پر طرفدار شهرستان دزفول لذت ببرید. درضمن این محصول به کشورهای دیگر هم صادر شده و جزو محصولات صادراتی هم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *