عرضه مستقیم کلوچه خرمایی دزفول

کلوچه خرمایی زعفرانی دزفول که شهری زیبا و خرم در استان خوزستان است بسیار لذیذ و خوش طعم است. این کلوچه یکی از نمودهای فرهنگی این شهر زیباست که در مراسم و مناسبات آنجا رخ مینماید.ونیز استقبال خوبی توسط گردشگران و اهالی شهر از این خوراکی خوشمزه شده است. کلوچه های دزفول به دو دسته کلوچه خرمایی و شکری تقسیم میشوند.

عرضه مستقیم کلوچه خرمایی دزفول

مزیت های خاص کلوچه خرمایی صنعتی

مزیت های خاص کلوچه خرمایی صنعتی تولید کلوچه خرمایی همان گونه که از نامش پیداست با استفاده از ماده اصلی خرما تهیه میشود بعلاوه در آن از آرد،آب،شیر،نمک،شکر،مایع خمیر،روغن،زیره درسته و پودر زیره و پودردارچین نیز استفاده میشود حال آنکه ممکن است این مواد در هر پخت تغییراتی بسیار کم هم داشته باشند اما مواد اصلی کلوچه خرمایی دزفول اغلب همین هاست.

از مزیت های اصلی کلوچه خرمایی دزفول میتوان به کیفیت بالا و سالم بودن محصول و بدون مواد نگهدارنده و تنوری و خوش طعم بودن آن اشاره کرد.

کلوچه خرمایی دزفول به دلیل اینکه تنوری پخته میشه و همین طور ترکیباتش بسیار سبک و خوش طعم هست و اگر بدنبال میان وعده غذایی مقوی و سالم باشیم از برجسته ترین گزینه هاست.

مدل های متفاوت کلوچه دزفولی در بازار و به صورت سنتی و با ترکیبات مختلف تهیه میشن. از جمله فواید زیره که در این کلوچه بکار برده شده است لاغری و همچنین دفع عفونت است.

همچنین زیره و خرما برای کسانی که طب سنتی را دنبال میکنند دارای طبعی گرم است واستفاده از آن در فصل سرما مفید فایده است .پتاسیم موجود در خرما دستگاا عصبی را کنترل میکند و رای بسیاری از بیماریها مفید است.

همچنین کلوچه زعفرانی ساده های دزفولی کالری کمی دارند.

این کلوچه ای خرمایی را معمولا در دمای محیط تغریبا تا ده روز و در دمای فریزر برای طولانی مدت میتوان نگه داشت.

کلوچه های خرمایی به دورش تهیه میشوند؛

  • کلوچه خرمایی سنتی
  • کلوچه خرمایی صنعتی

معمولا تولید کنندگان صنعتی این محصول با بسته بندی و برندهای متفاوتی وارد عرصه رقابت میشوند.

همواره افراد به دنبال اجناس با کیفیتی هستند این امر در رابطه با محصولات خوراکی نیز مصداق دارد در رابطه با مرغوبیت کلوچه ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود؛

کلوچه های با کیفیت دارای عطر و طعم بسیار مطلوبی هستند و با خوردن آن ها کاملا حس سیری در بدن بوجود می آید.

بافتی بسیار نرم دارند و خورد شدگی در کلوچه های با کیفیت به چشم نمیخورد.

دارای بسته بندی زیبا ، شکیل و مناسبند و بر روی بسته ها علامت استاندارد و همچنین تاییدیه غذا و دارو وجود دارد.

مراکز تولید انواع کلوچه خرمایی دزفول

مراکز تولید انواع کلوچه خرمایی دزفول بدلیل اینکه کلوچه های خرمایی میان وعده هایی دوست داشتنی سالم و لذیذ هستند متقاضیان زیادی دارند.

بنابراین مرکز پخش این فراورده جهت توزیع آن از روش های مختلف مجازی و حضوری استفاده مینماید.

در این میان بهتر است خریداران عمده به مراکز و کارخانجات تولید این محصول جهت حذف دلالان و واسطه ها و تهیه محصول با قیمت و کیفیت مناسب اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *