عرضه کلی کلوچه شکری سنتی دزفول

طعم خوب و دلپذیر کلوچه شکری سنتی دزفول مورد پسند مردم و مهمانان است. این کلوچه برای عید ها و مراسمات استفاده میشود. کلوچه شکری دزفول سرشار از انرژی است و خواص فراوانی دارد. یکی از نماد های فرهنگ محلی شهر دزفول و از معروف ترین کلوچه های ایران است. یک میان وعده سالم و مقوی است که قابلیت سیر کنندگی فراوانی دارد.

عرضه کلی کلوچه شکری سنتی دزفول

3 مورد از مزایای کلوچه شکری گردویی

3 مورد از مزایای کلوچه شکری گردویی کلوچه شکری گردویی بیشتر در میان وعده استفاده میشود. احساس ضعف و گرسنگی در میانه روز را از بین میبرد. کلوچه شکری گردویی برخلاف کلوچه های گرد لوزی شکل است و اندازه مناسبی دارد، پس میتوان ان را به عنوان شیرینی مصرف کرد. ارزش غذایی غنی دارد،بافت فشرده ای دارد و هنگام خوردن خورده ریزه به اطراف نمیریزد، و کلوچه اصراف نمیشود. طعم این کلوچه بیمزه یا خیلی شیرین نیست.

محتویات اصلیش گردو است که خواص و کیفیت بالایی دارد. ترد و خوشمزه است سالم و بدون مواد مضر است با داشتن زیره سلامت شما را تضمین میکند و بسیار خوش خوراک است . کلوچه گردویی به خاطر داشتن گردو دارای ویتامین E میباشد که باعث کاهش سرطان میشود و نیز دارای ویتامین B میباشد که باعث کاهش استرس میشود.

میتوانید با خیالی اسوده از این کلوچه به عنوان میان وعده مدرسه فرزندتان استفاده کنید زیرا به خاطر داشتن گردو دارای امگا ۳ است که بسیاری از متخصصان توصیه کرده اند کودکان ان را استفاده کنند. بعضی از کودکان گردو به تنهایی را دوست ندارند از این رو کلوچه گردویی با طعم شیرین خود میتواند مورد استقبال کودکان قرار گیرد.

صادرات انواع کلوچه شکری سنتی دزفول

صادرات انواع کلوچه شکری سنتی دزفول صادرات کلوچه شکری دزفول باعث چرخش پول در اقتصاد کشور میشود و کشور ما به جایگاه بهتری از نظر اقتصادی میرسد.

محصولات ما داری کیفیت و طعم عالی است .کلوچه شکری دزفول یکی از مرغوب ترین قیمت کلوچه خرمایی زعفرانی های ایران است که میتواند نظر کشور های همسایه را جلب کند.

صادرات امروزه به اسانی قابل انجام است اول شما محصول مورد نظر خود را به مقدار دلخواه انتخاب کرده،محصول برای شما بارگیری میشود و اماده ارسال به سمت مرز میگردد ،که پس از گذراندن مراحل قانونی به کشور مورد نظر وارد شده و شما محصول را در محل مورد نظر خود تحویل میگیرید. خرید به صورت اینترنتی و غیر حضوری قابل انجام است. این محصول دارای بسته بندی شیک و بهداشتی میباشد تاریخ تولید و انقضا دارد . مواد تشکیل دهنده روی ان درج شده ، که به شما کمک میکند از تازه بودن ان اطمینان حاصل نمایید. هدف ما فروش کلوچه های سنتی در ایران و صادرات ان و نیز رضایت شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *