عرضه کننده کلوچه خرمایی دزفولی کیلویی

در آداب و رسوم ما ایرانیان، مصرف کیک و کلوچه همراه با چای بسیار مورد پسند است. هر شهر و استان هم کلوچه های سنتی خاص خود را دارد. در این میان کلوچه خرمایی شهر دزفول در نظر مصرف کننده محبوب واقع شده است. عرضه کننده کلوچه خرمایی دزفولی کیلویی، انواع کلوچه های معروف شهر دزفول را دارد که با بسته بندی های بهداشتی به عرضه ی عمده ی این محصول اقدام می کند و آن را برای فروش به بازار به صورت مستقیم یا غیر مستقیم آماده ی ارائه می نماید.

عرضه کننده کلوچه خرمایی دزفولی کیلویی

کلوچه خرمایی تازه چه مشخصاتی دارد؟

کلوچه خرمایی تازه چه مشخصاتی دارد؟ کلوچه خرمایی تازه برای استفاده در میان وعده عصرانه و صبحانه پرکاربرد است. این نوع کلوچه به دلیل مغزخرمایی، انرژی زیادی به بدن می رساند. طی تحقیقات، هر کلوچه با اندازه ی متوسط دارای حدود 50 کالری انرژی می باشد. از دیگر ویژگی های خاص این کلوچه، می توان به عدم استفاده از تخم مرغ در طبخ آن اشاره کرد. با بافت سبکی که دارد در مهمانی و جشن نیز پر استفاده می باشد.

از جمله مشخصات منحصر به فرد این نوع کلوچه خرمایی تازه، استفاده از ادویه جات ویژه و ارگانیک نسبت به سایر کلوچه ها می باشد. همچنین این نوع شیرینی به دلیل داشتن خرما، زنجبیل و دارچین در ترکیباتش، طبع گرمی دارد که در فصل سرما این خاصیت قابل توجه است. همچنین برای تهیه آن به سراغ مواد اولیه درجه یک و ممتاز می روند تا مرغوبیت بالایی داشته باشد. با وجود خواص درمانی و دارویی خرما، این نوع کلوچه برای سلامتی گوارش و جلوگیری از اختلالات روده ای و یبوست نیز مناسب می باشد.

از دیگر خصوصیات، ضخامت مناسب و بافت لطیف آن است که خیلی سفت یا خیلی نرم و شکننده نیست و سرو راحتی دارد.

تولید کننده کلوچه خرمایی دزفولی کیلویی

تولید کننده کلوچه خرمایی دزفولی کیلویی تولید کننده کلوچه خرمایی دزفولی کیلویی، در کارگاه های بزرگی که سقف بلندی دارند با دستگاه های به روز شیرینی پزی، حجم زیادی از انواع کلوچه های پرفروش را تولید می کنند. تولید کلوچه خرمایی با ترکیباتی مانند آرد، روغن، خمیرمایه، زیره و نمک، خرمای بدون هسته، گردو و زنجبیل انجام می شود.

افرادی که به دنبال خرید کلوچه های سنتی دزفولی هستند به این تولید کننده ها سفارش می دهند چون عملکرد خوبی در پخت انواع نان ها و شیرینی های محلی دارند. تولید کننده ها علاوه بر روش خاص طبخ، بسته بندی های مخصوص به خود را دارند تا نکات بهداشتی رعایت شود. از دیگر ویزگی های فروش در عصر امروزی، ارتباط تولید کننده های کلوچه خرمایی با سایت های اینترنتی است که با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانند تولیدات خود را به این سایت ها برای فروش آنلاین عرضه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *