عرضه کننده کلوچه خرمایی دزفولی

کلوچه خرمایی دزفولی یک خوراکی لذیذ و خوش طعم است. کلوچه یک شیرینی اصیل ایرانی است، شهر های ایران همگی کلوچه های مخصوص خود را دارند. در بین آن ها شهر دزفول یک کلوچه ی خاص و خوشمزه دارد. از خرمای شیرین و مرغوب برای پختن کلوچه استفاده می کنند و به همین دلیل به آن کلوچه خرمایی گفته می شود. رمز خوشمزگی کلوچه دزفولی از مادران شهر دزفول به دست تولیدی های کلوچه رسیده است، این شیرینی اصیل توسط کارگاه ها و تولید کنندگان پخته و بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود. این کلوچه علاقمندان بسیاری در سراسر ایران دارد.

عرضه کننده کلوچه خرمایی دزفولی

کلوچه خرمایی شکلاتی چه مشخصاتی دارد؟

کلوچه خرمایی شکلاتی چه مشخصاتی دارد؟ کلوچه ها تنوع بسیار زیادی دارند که هر کدام طعم و مزه ی بخصوصی دارد. طرز تهیه و پخت تمامی کلوچه ها شبیه همدیگر است تنها تفاوتی که کلوچه ها با هم دارند در مواد اولیه است. بسیاری از شهر های ایران ادویه های مخصوص به خودشان را به کلوچه ها اضاف می کنند، شهر دزفول کلوچه از خرمای با کیفیت و مرغوب استفاده می کند. بدین صورت که مواد کلوچه را آماده کرده و سپس حلوای خرما و یا خرمای درسته را وسط کلوچه قرار می دهند. پس از پخت کامل کلوچه خرما را با دانه های کنجد و یا سیاه دانه تزیین می کنند.

شکلات با هر موادی ترکیب شود، نتیجه ی بسیار خوبی می دهد. برای تهیه ی کلوچه ی خرمایی شکلاتی ابتدا کلوچه ها پخته می شوند. پس از خنک شدن کلوچه ها، تخته های کاکائو و شکلات را به همراه روغن یا کره ذوب می کنیم و کلوچه ها را درون شکلات قرار داده و در ظرف جداگانه در محیط سرد قرار می ‌دهیم تا شکلات ها منجمد شوند. روش دیگری برای تهیه ی کلوچه خرمایی شکلاتی وجود دارد، می توان شکلات ها را به همراه خرما به عنوان مغز کلوچه قرار داد و مغز کلوچه را به جای روی آن شکلاتی کرد. هم چنین می توان از پودر کاکائو درون کلوچه استفاده کرد و با این روش مایع کلوچه شکلاتی می شود.

تولید کننده کلوچه خرمایی دزفولی

تولید کننده کلوچه خرمایی دزفولی شهر دزفول زادگاه کلوچه خرمایی است، بهترین کلوچه ها در تولیدی های این شهر پخته می شوند. برای تولید کلوچه خرمایی اصل شهر دزفول می بایست طرز تهیه و سر پخت آن را به خوبی دانست، این راز در بین مردمان دزفول دست به دست چرخیده و به کارگاه های تولیدی رسیده است. تولید کنندگان کلوچه ها را تولید کرده و به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بازار عرضه می کنند. شرکت های بازرگانی مختلفی این کلوچه های خوشمزه را از تولید کنندگان خریداری کرده و در بازار مصرف، فروشگاه ها و هایپر مارکت ها توزیع می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *