عرضه کننده کلوچه سنتی کیلویی دزفول

‌کلوچه های سنتی، شیرینی های محلی مناطق مختلف ایران ‌هستند. دزفول در خوزستان نیز دارای کلوچه ای محلی است که با خرما و پودر زنجبیل طعم منحصربفردی یافته و به عنوان سوغات این شهر و حتی خوزستان شناخته می شود. این شیرینی سنتی به صورت بسته بتدی و کیلویی به فروش می رسد. عرضه کننده کلوچه سنتی کیلویی دزفول، این محصول را با مواد اولیه سالم و تازه تهیه کرده و در فروشگاه های حضوری با اینترنتی به فروش می رساند.

عرضه کننده کلوچه سنتی کیلویی دزفول

اطلاعاتی مختصر در مورد کلوچه کشمشی

اطلاعاتی مختصر در مورد کلوچه کشمشی کلوچه ها، جزو خوراکی های خوشمزه ای هستند که بهتر است به عنوان میان وعده استفاده شوند. این خوراکی ها شیرین و پرکالری هستند و خوردن زیاد آن ها می تواند باعث چاقی شود. عده ای از افراد نیز از کلوچه ها در وعده صبحانه استفاده می کنند. کلوچه ها به صورت مغزدار و ساده پخته می شوند و می توان این شیرینی های پر طرفدار را در خانه ها هم تهیه کرد.

استفاده از مغزهایی چون گردو، فندق، پسته و شیرینی های طبیعی همچون عسل و خرما می تواند ارزش غذایی کلوچه را افزایش دهد. در مناطق مختلف کشور انواع کلوچه های محلی پخت می شود. بسیاری از کلوچه ها نیز مختص منطقه خاصی نبوده و در سراسر کشور تهیه می شوند. کلوچه کشمشی جزو این کلوچه هاست. کلوچه یا شیرینی کشمشی پخت ساده ای داشته و مواد اولیه آن در بیشتر خانه ها یافت می شود.

مواد اولیه شیرینی کشمشی همچون سایر کلوچه ها، آرد گندم، مایه خمیر، تخم مرغ، کره ، پودر قند و کشمش است. در دستورات مختلف از مواد دیگری همچون ماست یا شیر، وانیل، زعفران و … هم‌ استفاده شده است. به طور کلی در پخت کیک و شیرینی و کلوچه ها، هر جا از تخم مرغ استفاده می شود بهتر است برای از بین بردن بوی آن از موادی همچون وانیل، گلاب، پوست پرتقال و … استفاده شود.

کشمش پلویی در پخت این کلوچه استفاده می شود که بافت نرمی دارد و سرشار از ویتامین های مختلف است. این کلوچه در فر، تابه دو طرفه، و کیک پز و تنور پخت می شود. با توجه به استفاده از کشمش می توان از شور یا پودر قند کمتری استفاده کرد. استفاده از آرد سبوسدار می تواند این کلوچه را به یک میان وعده پر فیبر و سالم تبدیل کند.

مراکز پخش مستقیم کلوچه سنتی کیلویی دزفول

مراکز پخش مستقیم کلوچه سنتی کیلویی دزفول در شرایط کنونی و عدم امکان سفر به شهر زیبای دزفول، کلوچه خرمایی معروف این شهر را می توان از فروشگاه های اینترنتی معتبر تهیه کرد. همچنین مراکز پخش کلوچه سنتی دزفول این خوراکی محلی خوش طعم را با توجه به سفارش فروشگاه ها در سراسر کشور توزیع می کنند. مراکز پخش کلوچه سنتی دزفول این کلوچه های تازه را به صورت کیلویی و در کمترین زمان به مشتریان‌ می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *