فروشنده کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول

باید متذکر شد که مغازه ها و فروشگاه هایی هستند که فروشنده انواع کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول هستند امروزه بعضی از نانوایی ها هستند در داخل شهرها که علاوه بر پختن نان به پخت انواع کلوچه سنتی می‌پردازند در قالب ها و اندازه های گوناگون آن ها را به فروش می رسانند و بعضی از این نانوایی ها آن ها را به صورت عمده و کلی در نایلون های بزرگ بسته بندی کرده و به سوپرمارکت ها می فروشند می‌توان از این کلوچه ها به صورت فله یا یک کیلویی و یا به صورت بسته بندی خریداری نمود.

فروشنده کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول

مشخصات قابل توجه کلوچه خرمایی سنتی

مشخصات قابل توجه کلوچه خرمایی سنتی

باید اظهار داشت که کلوچه خرمایی سنتی جز یکی از کلوچه های شیرین و خوشمزه استان سیستان و بلوچستان می باشد این کلوچه ها را می توان با دست خمیر آن را درست کرد ابتدا شیر ،شکر و آرد را با هم مخلوط می کنیم و کمی بکینگ پودر را به آن اضافه کرده خمیر ها را با دست خوب ماساژ می دهیم.

تا خمیر به صورت یکدست درآید می‌توانیم این خمیر را به هر شکل و صورتی که بخواهیم برش بزنیم و بیشتر به صورت دایره یا مثلث آنها را برش می زنیم و در داخل آنها خرما قرار می دهند و این کلوچه ها بسیار پر خاصیت می باشند چون خرمایی که در داخل آن قرار دارد باعث کالری بسیار زیاد است که خود به سیر شدن کمک می کند.

این کلوچه بسیار نرم و خوش طعم است می توانید از آن به عنوان یک میان وعده غذایی در بین روز استفاده کرد و می توانید به جای استفاده از خرما از کشمش در داخل این کلوچه ها استفاده کنید که این خود یک شیرینی بسیار دل چسب می‌باشد از این رو می توانید در خانه در درون فر درست کنید که نه وقت زیادی می برد نه به وسایل زیادی احتیاج دارد که این کلوچه به عنوان یک شیرینی بسیار سالم و طبیعی به حساب می آید.

تولید کنندگان کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول

تولید کنندگان کلوچه سنتی 1 کیلویی دزفول

باید اظهار داشت که کارخانه‌هایی هستند در ایران که خود تولید کننده انواع کلوچه های سنتی و صنعتی می باشند با تولید کلوچه سنتی توانسته اند نیازهای داخلی کشور را برآورده سازند با پخش این کلوچه ها به بازار به صورت بسته بندی و کاملا بهداشتی آن ها را به دست مصرف کنندگان می رسانند.

برای خرید کلوچه با قیمت مناسب می توانید آن ها را به صورت کلی از این کارخانه ها یا فروشگاههایی که کار تولید کلوچه را انجام می‌دهند خریداری کرد و مغازه هایی هستند که کلا کار تولید و پخش کلوچه را به عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *