فروش مستقیم کلوچه سنتی شکری عمده

کلوچه ها، نوعی از شیرینی می‌باشند که انواع و اقسام آن در بازار موجود است. کلوچه های سنتی یا تولید شده در کارخانه های مختلف، طرفداران بسیاری دارند.

کلوچه ها به عنوان یک میان وعده ی خوشمزه و مقوی، جایگاه ویژه ای در فروشگاه ها دارند.

گروه تولیدی سان دز، با استفاده از آرد تازه ی گندم که دارای سبوس است و برای بدن ضروری است، به تولید کلوچه سنتی شکری عمده پرداخته است و در تولید آن از انواع مغزیجات مغذی و خرمااستفاده می‌کند.

فروش مستقیم کلوچه سنتی شکری عمده

آشنایی مختصر با کلوچه سنتی شکری تازه

آشنایی مختصر با کلوچه سنتی شکری تازه کلوچه ها در طعم های مختلف تولید می‌شوند. کلوچه می‌تواند مغزدار و یا ساده باشد. در تولید انواع کلوچه های سنتی ،از آرد گندم، شیر، شکر، وانیل، تخم مرغ، و… استفاده می‌شود. کلوچه ها در بسته بندی های مناسب و بسیار جذاب وزیبا به بازار عرضه می‌شوند.

نوعی دیگر از کلوچه های شیرین سنتی، کلوچه های سنتی شکری هستند که با دارا بودن میزان مناسبی شکر، طعم دل نشینی دارند و شما را شیرین کام می‌کنند.

کلوچه و کیک ها به عنوان یک میان وعده ی مفید و سالم برای دانش آموزان و دانشجویان توصیه می‌شود.

همچنین در دورهمی ها و شب نشینی ها، در کنار شربت و چای برای پذیرایی از مهمانان عزیزمان می‌توانیم از این کلوچه های خوشمزه استفاده کنیم و لحظات دلنشینی را سپری کنیم.

میتوانید با مصرف کلوچه های تولید شده توسط شرکت سان دز، مواد مورد نیاز برای سلامت بدن خود را تأمین کنید و با خیالی راحت کودکان خود را به مدرسه بفرستید و آرامش خاطر داشته باشید که با به همراه داشتن این کلوچه های خوشمزه کودکانتان احیای سیری خواهند داست تا زمانی که به منزل بازگردند.

قیمت انواع کلوچه سنتی شکری عمده

قیمت انواع کلوچه سنتی شکری عمده قیمه کلوچه های شکری نسبت به وزن و نوع آن ها متفاوت است.کلوچه ها دارای وزن های مختلف هستند، برای مثال از خرما به عنوان مغز آن استفاده می‌شود که روی قیمت آن تأثیر گذار است.

قیمت کلوچه های تولیدی سان دز،علاوه بر عطر و طعم عالی، بسیار مناسب است و شما میتوانید آن را به راحتی تهیه کنید. با خرید مستقیم و به صورت عمده از خود تولید کننده و بذ حذف واسطه ها میتوانید با کمترین قیمت این محصول را سفارش دهید.

ما همواره سعی می‌کنیم با استفاده از مواد اولیه ی تازه و مرغوب به تولید کلوچه شکری تازه بپردازیم و با داشتن مجوز های سلامت و بهداشت، به مشتریان خود اطمینان دهیم که تمامی محصولات تولید شده در این مجموعه بسیار بهداشتی و مغذی می باشند.

برای اطلاع از قیمت کلوچه سنتی شکری میتوانید با شماره های گروه تولیدی ما، تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *