فروش کلی کلوچه شکری تازه صادراتی

کلوچه از جمله خوراکی های مقوی و خوشمزه برای کودکان و همچنین بزرگسالان است. ایران در زمینه تولید کلوچه بسیار موفق است و بهترین شرکت های تولید کلوچه را دارد از جمله شرکت کلوچه شکری دزفول.

فر‌وش کلی کلوچه شکری تازه صادراتی در ایران بسیار زیاد است و همه ساله مقدار زیادی به کشورهای مختلف دنیا ارسال می شود.

برای اشنایی بیشتر با این محصول خوشمزه ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

فروش کلی کلوچه شکری تازه صادراتی

آشنایی مختصر با کلوچه شکری کشمشی

آشنایی مختصر با کلوچه شکری کشمشی کلوچه از قدیم تا به امروز همیشه مهمان خانه های گرم ایرانیان بوده است .روش پخت کلوچه بسیار ساده است و بیشتر بانوان خانه دار در پخت ان تجربه کافی دارند.

شیرینی کشمشی از جمله شیرینی های پرطرفدار است که هم برای پذیرایی در جشن ها و هم در مراسم های عزاداری بکار برده می شود.

روش پخت کلوچه شکری کشمشی بسیار ساده و اسان است مواد تهیه ان :

  • ارد
  • شکر
  • کشمش
  • تخم مرغ
  • کره

است و روش پخت ان هم بسیار ساده است ابتدا همه مواد بجز ارد را باهم مخلوط می کنیم و در اخر ارد را الک کرده و به مواد اضافه می کنیم .

قبل از قرار دادن در فر حتما سینی را چرب کرده و فر را روشن کنید و بعد مواد را بر روی سینی ریخته و در فر قرار دهید .پس از پخت صبر کنید تا شیرینی ها سرد شود و بعد ان ها را میل کنید.

این شیرینی ماندگاری بالایی دارد و تا ۱۰روز میتوانید ان را در یخچال نگه داری کنید.

کشمش خود دارای خواص بسیار زیادی است از جمله :

  1. درمان بیماری های قلبی
  2. مناسب برای فراد دچار بیماری دیابت
  3. درمان کم خونی
  4. افزایش سطح انرژی بدن
  5. درمان بیماری های گوارشی

این مجموعه در زمینه تولید کلوچه خرمایی نیز بسیار موفق است.شهر دزفول دارای خرماهای بسیار باکیفیت و خوشمزه است.خرما هم مانند کشمش خواص فراوانی دارد .به دلیل بکار رفتن مواد مقوی در این کلوچه ها بسیار برای رشد ذهنی کودکان و همچنین تقویت استخوان ها و تامین انرژی بدن انها نیز مناسب است.

قیمت انواع کلوچه شکری تازه صادراتی

قیمت انواع کلوچه شکری تازه صادراتی برای گذراندن یک عصر دلپذیر در کنار دوستانتان شما به چیزی بیشتر از یک چای خوش عطر به همراه کلوچه شکری و خرمایی شهر دزفول نیاز ندارید.

این شرکت محصول خود را با استفاده ار بهترین دستگاه ها و مواد اولیه تولید میکند و در بسته بندی های کاملا استاندارد ‌و بهداشتی با قیمتی کاملا استثنایی روانه بازار های داخلی و خارجی کرده است.

قیمت کلوچه شکری با توجه به کیفیت و طعم لذیذی که دارد بسیار مناسب و مفید است.همه ساله صادرات کلوچه شکری و خرمایی شهر دزفول به کشورهای دوست و همسایه ایران به صورت گسترده انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *