قیمت انواع کلوچه سنتی تازه

کلوچه سنتی تازه در مدت زمان کم اماده می شود ، طرز تهیه این نوع کلوچه بسیار راحت است ولی ان را می توان از بیرون نیز تهیه کرد . برای طرز تهیه کلوچه خانگی به ارد سفید ، شکر ، روغن جامد ، گلاب ، پودر هل ، بیکینگ پودر نیاز داریم .

ابتدا هل و گلاب را در یک کاسه می ریزیم و سپس شکر را اضافه می کنیم و ان را هم میزنیم تا به خوبی در حل شوند ، ارد را به این مخلوط اضافه می کنیم و با دست ورز می دهیم تا خمیر نرم شود ، خمیر را با وردنه پهن کرده و به صورت دایره ای شکل با چاقو برش می دهیم ، روی کلوچه ها را به سلیقه خود تزئین کنید ، دما فر باید 200 درجه سانتی گراد قرار می دهیم .

قیمت انواع کلوچه سنتی تازه

ویژگی های مهم کلوچه مغزدار

ویژگی های مهم کلوچه مغزدار کلوچه مغزدار یکی از فراورده های شیرین طبیعیست که از طرفدارن زیادی نیز برخوردار است . این نوع کلوچه در تمام وعده ها مورد استفاده قرار می گیرد ولی بیشتر در وعده های صبحانه و عصرانه نوش جان می شود ، مغز این محصول را با خرما ، گردو ، شکلات ، توت فرنگی ، بادم زمینی ، کشمش و غیره پر می کنند ، که باعث تقویت بدن شده که در طول روز انرژی مثبت به ما می ببخشد .

این محصول در طعم و رنگ های متنوعی موجود در بازار می باشد و حتی به کشور های خارجی نیز صادر می شود .چند نمونه از ویژگی های مهم این نوع کلوچه عبارتند از : تهیه شده از بهترین ارد ، حاوی ترکیبات مختلف ، در مدل های مختلف و بسته های سلفونی قرار دارد که باعث می شود تا لحظه مصرف تازه و با کیفیت باقی بماند.

محصول کلوچه در بسته های مختلف مانند کلوچه شکلاتی جعبه ای ، کلوچه ساده ، کلوچه کادویی و غیره موجود می باشد . و دارای برند های معتبریست یکی از برند های معروف این محصول برند شیرین عسل می باشد .

فروشگاه عرضه کلوچه سنتی تازه

فروشگاه عرضه کلوچه سنتی تازه تولید و عرضه کلوچه سنتی از فروشگاه های شهر های اصفهان ، بروجرد ، تبریز ، جم ، چالوس ، خوزستان ، خراسان ، رشت ، سمنان ، رامسر ، سیستان ، سبزوار ، شاهرود ، شوشتر ، شیراز ، شهریار ، شمال ، کرج ، قزوین ، لرستان ف ماسوله ، مشهد ، همدان ، هرمزگان و غیره صورت می گیرد .

صادرات این نوع محصول نیز از کشور ایران به کشور های خارجی همانند ، ترکیه ، امریکا ، اروپا ، اسپانیا ، افریقا ، المان ، کانادا ، عراق ، دبی و غیره انجام می شود ، اما مردم زیادی از کلوچه به عنوان سوغاتی نیز استفاده می می کنند .

قیمت کلوچه هر کیلو بین 35 تا 70 بستگی به جنس و کیفیت کالا دارد ، کلوچه را می توان از سایت ها ایرنترنتی همانند دیجیکالا یا از فروشگاه های اطراف نیز تهیه و خریداری نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *