قیمت انواع کلوچه سنتی خرمایی اعلا

قیمت انواع کلوچه سنتی خرمایی اعلا بسیار مناسب و ارزان می باشد بنابراین هر کس با هر وضعیت مالی می تواند آن را خریداری نماید با توجه به این که این خوراکی بسیار خوش مزه و مقوی و مفید بسیار سالم و با کیفیت می باشد و در تهیه ی آن هزینه و زحمت های بسیار زیادی کشیده می شود که دلیل این کاهش قیمت تولید عمده ، فروش بسیار زیاد و انصاف تولید کنندگان می باشد. کلوچه سنتی خرمایی و شکری با توجه به قیمت بسیار مناسب برای پذیرایی در مهمانی هایتان بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. که به جرات می توان گفت هر کس با هر سلیقه و هر سنی از این کلوچه ها خوشش خواهد آمد.

قیمت انواع کلوچه سنتی خرمایی اعلا

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه خرمایی

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه خرمایی فرایند تولید کلوچه خرمایی بسیار سخت و دشوار می باشد . در کارخانه تولید کلوچه از مواد اولیه ی بسیار با کیفیت و مرغوب ،نیروهای انسانی بسیار ماهر و با تجربه، دستگاه های بسیار پیشرفته و…استفاده می شود.

برای تولید آن ابتدا باید آرد سفید، روغن، رایحه های طبیعی ، طعم های طبیعی و خرمای کاملا ارگانیک و مواد دیگری که برای تولید این کلوچه خوش طعم لازم می باشد را اضافه می کنند و همه ی آن ها را با هم به وسیله ی دستگاه مخلوط می کنند و آن را در حرارت ملایم قرار می دهند و بعد از چند دقیقه پختن آن ها را از دستگاه خارج کرده و می گذارند تا سرد شوند و سپس در داخل بسته بندی های بسیار شیک و زیبا و مناسب قرار می دهند و به بازار عرضه می کنند.

کلوچه خرمایی و شکری خوش طعم و لذیذ دزفول به‌صورت کاملا ارگانیک ، طبیعی و سالم تولید می شود که دارای علامت استاندارد ، تاریخ انقضاء ، تاریخ تولید می باشد. که برای کودکان در حال رشد و مادران باردار بسیار مفید می باشد.

پخش کلوچه سنتی خرمایی اعلا به صورت مستقیم

پخش کلوچه سنتی خرمایی اعلا به صورت مستقیم پخش کلوچه سنتی خرمایی اعلا به صورت مستقیم سبب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان شده است زیرا در این صورت محصولی بسیار با کیفیت و مرغوب با قیمت بسیار مناسب و کم به دست مشتریان و مصرف کنندگان خود می رسد.

پخش کلوچه خرمایی و شکری دزفول هم به مقدار کم و محدود و هم به مقدار عمده و کلی و زیاد انجام می‌شود که رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را با همراه داشته است.این کلوچه خوش مزه و خوش رنگ و خوش طعم علاوه‌ بر پخش در تمام نقاط کشور ایران به تمام نقاط کشور های دیگر نیز صادرات می شود که این امر سبب افزایش مشتری در کشور های دیگر نیز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *