قیمت انواع کلوچه سنتی شکری

قیمت کلوچه کرمانی سنتی شکری را می توان به راحتی از توزیع کننده این محصول استعلام کرد و کسانی که به صورت عمده به این کلوچه نیاز دارند می توانند به روش های مختلف از نرخ این کلوچه باخبر شوند بدون این که نیازمند حضور فیزیکی باشند.

برای اطلاع از قیمت فروش انواع این کلوچه می توان به طور مستقیم با توزیع کننده این محصول ارتباط برقرار کرد و اطلاعات لازم در مورد قیمت این محصول را به دست آورد و در صورت تمایل می توان آن را درخواست داد.

قیمت انواع کلوچه سنتی شکری

خصوصیات قابل توجه کلوچه شکری تازه

خصوصیات قابل توجه کلوچه شکری تازهکلوچه زنجبیلی و شکری تازه از جمله کلوچه های بسیار محبوب و پرطرفدار است که مواد اولیه برای تهیه آن بسیار محدود هستند و در هر خانه ای یافت می شوند که از جمله آنها می توان به آرد، شکر، کره محلی، زرده تخم مرغ، بکینگ پودر و هل اشاره کرد تا باعث ایجاد طعم و مزه بسیار خوب در این محصول شوند.

این کلوچه دارای خصوصیات منحصر به فردی است که به چند مورد از آنها در زیر اشاره می شود :

  • مقدار کالری موجود در این کلوچه بسیار بالا است و به ۴۳۵ کیلو کالری می رسد که رقم بسیار زیاد یاست و به همین دلیل گزینه خوبی برای مصرف در صبحانه و تامین انرژی روزانه می باشد.
  • میزان چربی موجود در این کلوچه نسبتا زیاد است و حدودا یک سوم ان را اسیدهای چرب غیر اشباع تشکیل می دهد بنابراین در مصرف این کلوچه نباید زیاده روی شود.
  • در این محصول مقدار زیادی قند نیز وجود داد که منشاء آن بیشتر از شکر و از نوع ساکارز است بنابراین مصرف آن برای افراد دیابتی توصیه نمی شود

بازار پخش کلوچه سنتی شکری

بازار پخش کلوچه سنتی شکری

در بازار پخش کلوچه سنتی کیلویی دزفول شکری توزیع کننده برتر این کلوچه اقدام به پخش کلوچه سنتی با قیمت مناسب کرده است و این محصول را در بسته بندی های ویژه ارائه می کند تا خریداران بتوانند برای فروش، استفاده یا صادرات به دیگر کشورها از آن استفاده نمایند.

توزیع کننده این محصول در این بازار برای ارائه و معرفی هر چه بهتر انواع آن خود اقدام به ارائه همین سایت نموده و در بخش محصولات، آن را با تصویر بسته بندی و قیمت روز هر یک از آنها به نمایش گذاشته تا خریداران بتوانند به راحتی نسبت به ثبت سفارش گزینه مورد نظر خود اقدام نمایند.

خریداران می توانند از شماره تلفن و لینک شبکه های مختلف اجتماعی از جمله واتس اپ و تلگرام درج شده در سایت نیز استفاده کرده و به این ترتیب با این توزیع کننده ارتباط برقرار نمایند و ثبت سفارش را انجام دهند تا سفارش کلوچه سنتی گردویی مورد اعلام کرده و آن را در اسرع وقت دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *