قیمت انواع کلوچه شکری دزفولی کیلویی

کلوچه شکری دزفولی یکی از سوغاتی های شهر دزفول است که طعم فوق العاده ای دارد به طوری که متقاضیان زیادی بین شهرهای دیگر دارد و به سایر شهرستان ها به وفور توزیع می شود. کلوچه شکری به صورت بسته بندی شده و کیلویی تولید و عرضه می شود به همین دلیل با قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارد. معمولا قیمت انواع کلوچه شکری دزفولی کیلویی نسبت به نوع بسته بندی شده مناسب تر و به صرفه تر می باشد.

قیمت انواع کلوچه شکری دزفولی کیلویی

آشنایی مختصر با کلوچه شکری مغزدار

آشنایی مختصر با کلوچه شکری مغزدار کلوچه شکری مغزدار از محصولات تولید شده در شهر دزفول می باشد که جزو کلوچه های بسیار خوش طعم و شیرین است. این نوع کلوچه پس از تولید بسیار نرم بوده و با مغزهایی همچون گردو تولید می شود.

به صورت کلی یکی از مشخصه های مهم این نوع کلوچه نرم بودن آن است که نشان از تازگی و کیفیت آن دارد، همچنین از بوی مطلوبی برخوردار هستند و با توجه به نرم بودن به راحتی بلع و هضم می شود به همین دلیل گزینه ی خوبی برای مصرف کودکان نیز می باشند.

کلوچه شکری مغزدار توسط مواد اولیه با کیفیت و تازه تولید می شود به همین دلیل با کیفیت مرغوب به دو صورت بسته بندی و فله ای عرضه می شود. در این میان هر دو شکل مزایا و معایب خاص خود را دارد. در نوع کیلویی و به اصطلاح فله ای محصول از قیمت به صرفه تر برخوردار است و می توان کلوچه شکری را در حجم بالا با قیمت مناسب تهیه نمود.
ولی در نوع بسته بندی قیمت محصول بیشتر می شود در عوض دارای بسته بندی بهداشتی می باشد که روی بسته ی آن نیز اطلاعاتی همچون تاریخ تولید، تاریخ انقضا، آدرس کارخانه ی تولید کننده، نشان بهداشت و … درج شده است که خریدار می توان با خیال راحت از نظر بهداشتی بودن محصول را تهیه کند. اما در انتها به صورت کلی انتخاب محصول بر عهده ی مشتری است.

مراکز خرید کلوچه شکری دزفولی کیلویی

مراکز خرید کلوچه شکری دزفولی کیلویی مراکز خرید کلوچه شکری دزفولی کیلویی در سراسر کشور وجود دارد، این مراکز شامل نمایندگی های فروش، فروشگاه های موجود در سطح شهر، عمده فروشی ها، نمایندگی های فروش و … می باشند.

بنابراین شما می توانید به روش حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید این محصول نمایید، از آنجایی که با توجه به شرایط کنونی خرید آنلاین بهتر است ما به شما پیشنهاد می کنیم به صورت غیر حضوری محصول را از مجموعه ی ما تهیه فرمایید.
فروشگاه ما انواع کلوچه شکری دزفولی کیلویی را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد، جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *