قیمت انواع کلوچه شکری سنتی با کیفیت

کلوچه شکری سنتی با کیفیت یکی از محصولاتی است که به سرعت توانسته جای خود را در میان پذیرایی‌ها و میان وعده‌های مردم باز کند. استقبال از این محصول از سراسر ایران بسیار خوب بوده و هر روز به طرفداران این محصول اضافه می‌شود. قیمت این کلوچه‌ها مناسب بوده و خانواده‌ها با هر بودجه‌ای می‌توانند آن را تهیه کنند. البته این کلوچه شکل های متنوعی دارد که با توجه به موادی که برای تهیه این کلوچه استفاده شده و اینکه کلوچه خریداری شده چه میزان حجمی دارد، قیمت متفاوتی خواهد داشت.

قیمت انواع کلوچه شکری سنتی با کیفیت

ویژگی های مهم کلوچه شکری مغزدار

ویژگی های مهم کلوچه شکری مغزدار مصرف کلوچه شکری مغزدار علاوه بر تامین انرژی خواص مفید دیگری نیز برای بدن دارد. این کلوچه‌ها فاقد هر گونه مواد افزودنی مضر بوده و کاملا سالم و طبیعی و به روش سنتی تهیه می‌شود. این کلوچه‌ها طعم مطبوعی داشته و از بافت نرم و لطیفی برخوردار است. آنچه که به ارزش غذایی این کلوچه‌ها می‌افزاید استفاده از خرما به عنوان ماده میانی این محصول است. خرما یکی از مقوی ترین مواد غذایی است که مصرف آن برای سلامتی بدن بسیار مفید است.استفاده از خرما در این کلوچه‌ها باعث می‌شود که این محصول را به عنوان یک میان وعده سالم و مغذی برای کودکان در نظر بگیرید زیرا تمام مواد مغذی برای رشد و تکامل کودکان در خرما وجود دارد. کلوچه شکری به تنهای دارای میزان مناسبی از کالری است و استفاده از خرما در قسمت میانی این کلوچه‌ها میزان کالری و انرژی زایی این خوراکی خوشمزه را افزایش می‌دهد و از این جهت برای کودکان سودمند است زیرا کودکان نسبت به بزرگسالان فعالیت خیلی بیشتری داشته و به کالری زیادی احتیاج دارند و اگر میزان کالری دریافتی کافی نباشد دچار ضعف حسمی خواهند شد. کلوچه‌های مغزدار سرشار از آهن، فسفر، منیزیم و روی است. و استفاده از آن از کمخونی جلوگیری کرده و سطح کلسترول خون را کاهش داده و به سلامتی قلب و عروق نیز کمک شایانی می‌کند.

فروشگاه عرضه کلوچه شکری سنتی با کیفیت

فروشگاه عرضه کلوچه شکری سنتی با کیفیت

کلوچه‌های تازه و با کیفیتی که در این مجموعه تولید می‌شوند در محل اصلی فروشگاه به فروش رسیده و برای فروش به دیگر مراکز فروش نان و کلوچه نیز ارسال می‌شود. عرضه کلوچه شکری علاوه بر اینکه در فروشگاه به صورت حضوری صورت می‌گیرد به صورت اینترنتی نیز انجام می‌شود. امکان خرید از این پایگاه اینترنتی و صفحات مجازی به این منظور فراهم شده تا مردم بتوانند به راحتی به این محصولات تازه و مرغوب دسترسی داشته و از هر جای کشور سفارش خود را ثبت کنند. پس از ثبت سفارش در اسرع وقت کلوچه‌ها ارسال شده و می‌توانید به آسانی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *