قیمت انواع کلوچه شکری سنتی دزفول

کلوچه یک نوع نان شیرینی خوشمزه و مقوی می باشد که در بین افراد بسیار محبوب می باشد در تهیه کلوچه از سه ماده اصلی مانند آرد، شکر و روغن استفاده می شود. و کلوچه ها در انواع و طعم های گونا گون تولید می شوند. کلوچه شکری سنتی دزفول که در شهر دزفول تولید می شود یکی از پر طرفدارترین انواع کلوچه می باشد. که یک صبحانه مقوی و همچنین یک میان وعده مغزی برای عصر می باشد.

قیمت انواع کلوچه شکری سنتی دزفول

کلوچه شکری کشمشی چه ویژگی هایی دارد؟

کلوچه شکری کشمشی چه ویژگی هایی دارد؟ کلوچه ها در انواع گوناگونی تولید می شوند و کلوچه شکری کشمشی یکی از پر طرفدارترین کلوچه ها می باشد. کلوچه ها در فرآیند تولید به غیر مواد اصلی با هر افزودنی دیگری ترکیب شوند مانند خرما و کشمش محصول به دست آمده کلوچه خرمایی و کلوچه کشمشی خواهد بود. و کلوچه شکری کشمشی یک خوراکی سنتی و قدیمی ایرانی می باشد که پای ثابت شیرینی های عید برای پذیرایی از مهمان می باشد. کلوچه کشمشی به دلیل وجود کشمش در آن بسیار پر انرژی می باشد. ویک میان وعده مناسب برای بچه ها در مدرسه و همچنین یک عصرانه عالی به همراه چای برای دیگر افراد می باشد.

کلوچه شکری کشمشی به دو صورت خشک و نرم تولید می شود که هردو ماندگاری بالایی دارد. و بسیار هم لذیذ می باشد و همچنین دارای خواص فراوانی می باشد. که عبارتند از:

  • سلامت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان به همین دلیل استفاده از آن به زنانی که هنوز یائسه نشدن توصیه می شود.
  • از خراب شدن دندان ها جلوگیری می کند به دلیل داشتن کشمش که سرشار از ویتامین D می باشد.
  • برای رفع کم خونی مفید است زیرا کشمش موجود در این کلوچه حاوی مقدار زیادی آهن می باشد.
  • کلوچه کشمشی سرشار از فیبر می باشد که از بیماری سرطان کولون جلوگیری می کند.
  • کلوچه کشمشی باعث می شود تا کلسترول بد خون کاهش یابد و در نتیجه از بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

کلوچه شکری کشمشی بسیار راحت تولید می شود. قیمت مناسبی نیز دارد.

عرضه بدون واسطه کلوچه شکری سنتی دزفول

عرضه بدون واسطه کلوچه شکری سنتی دزفول عرضه کلوچه شکری به صورت عمده و جزئی انجام می شود. و اگر این کلوچه به صورت فله و کیلویی خریداری شود قیمت بسیار پایین تری از نوع بسته بندی آن خواهد داشت. کلوچه شکری کشمشی سنتی شهر دزفول را می توان از درب کارخانه و تولید های این کلوچه بدون واسطه خریداری کرد که به سود خریدار می باشد چون با حذف واسطه محصول تازه تری و با قیمت پایین تری خریداری کرده است.

کلوچه های کشمشی در تمام فروشگا ها و مغازه های معتبر به صورت فله و بسته بندی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *