قیمت عمده کلوچه سنتی تازه

کلوچه سنتی تازه از سوغات های شهر های شمالی است که طرفداران زیادی دارد چون طعم و مزه و بوی فوق‌العاده‌ای دارد و بسیار تازه و دارای مواد اولیه با کیفیت است. قیمت این محصول به عواملی بستگی دارد مثلاً مراکزی که خرید می کنید اگر منبع محصول باشد در قیمت به صرفه و پایین تاثیر دارد و همچنین خرید اگر به صورت عمده باشد قیمت آن نیز پایین تر می آید .قیمت محصول بنابر بسته‌بندی و تعداد و وزن آن نیز سنجیده می‌شود.

قیمت عمده کلوچه سنتی تازه

همه چیز درباره کلوچه شکری تازه

همه چیز درباره کلوچه شکری تازه کلوچه شکری تازه یک خوراکی و سوغات پرطرفدار است که مردم استقبالشان در این زمینه زیاد شده است مواد اولیه این محصول از آرد، برنج، شکر، روغن و زیره و کنجد است که به صورت یک مایه خمیری در می‌آید و توسط قنادی ها پخته می شود.

کلوچه شکری یک نوع شیرینی مورد علاقه کودکان است و بسیار انرژی زا است مراکز های زیادی به فروش این محصول پرداخته اند این محصول دارای خواص زیادی مانند پتاسیم، آهن ، ویتامین و سرشار از پروتئین است و افرادی که می خواهند چاق شوند می توانند از این محصول استفاده کنند.

شکل ظاهری محصول به صورت گرد است و رنگش طلایی و قهوه ای است و یک مزه شیرینی دارد بو و رایحه خوبی دارد و همچنین بسیار ترد و تازه است و بعضی از آن ها داخل شان از مغز ها پر شده است.

این محصول بسیار تازه و ترد است چون از هیچ مواد افزودنی و جوش‌شیرین استفاده نشده ولی با این حال بافت خوبی دارد و دارای و یک ارزش غذایی بالایی به حساب می آید.

به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می‌رسد که فواید بسته بندی این محصول این است که ماندگاری بالایی دارد و خشک نمیشود و رطوبت در آن نفوذ نمی کند و این عامل باعث می شود که شکل ظاهری و مزه خود را از دست ندهد.

خرید بدون واسطه کلوچه سنتی تازه

خرید بدون واسطه کلوچه سنتی تازه کلوچه سنتی تازه از دیرباز مورد توجه مردم قرار گرفته است و از آنجا که مردم علاقه خاصی به شیرینی و این محصول دارند باعث شده است که کارخانه های زیادی به تولید این محصول بپردازد و توسط توزیع‌کنندگان نیز به سراسر نقاط کشور این محصول را عرضه کنند.

شما برای تهیه و خرید این محصول می توانید به فروشگاه های معتبر و زنجیری و همچنین مغازه ها و یا به تولیدی هایی محصول مراجعه کنید و خرید خود را به صورت عمده و جزئی به ثبت برسانید.

خرید کلوچه سنتی تازه بدون واسطه اینگونه است که شما می توانید این محصول را از درب کارخانه ها و یا تولیدی ها خریداری کنید چون هم با کیفیت است و هم به خاطر نبودن سودجویان در کار باعث به صرفه شدن در قیمت می شود. و همچنین می توانید خرید بی واسطه از شهر هایی مانند لاهیجان که مرکز فروش این محصول است مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *