قیمت عمده کلوچه سنتی خرمایی

کلوچه سنتی خرمایی به صورت عمده و خرد به فروش می رسد، که با توجه به بالا رفتن قیمت همه کالاها، قیمت این کلوچه هم افزایش پیدا کرده است. اما قیمت فروش آن به صورت عمده کمتر است. مرکز اصلی تولید این کلوچه سنتی خرمایی شهر دزفول می باشد، که شما می توانید در صورت مسافرت به این شهر به صورت حضوری و با قیمت مناسب تر این محصول را از آنجا خریداری کنید و یا با جستجو در اینترنت و کسب اطلاعات لازم به صورت غیرحضوری، یعنی سفارش اینترنتی درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

ویژگی های مهم کلوچه خرمایی ساده

کلوچه خرمایی ساده، به دلیل داشتن خرما در درون خود بسیار مفید بوده و می تواند به عنوان صبحانه یا عصرانه به همراه چای ، شیر و دمنوش میل شود یا برای پذیرایی مهمان ها و یا در مسافرتها، بین راه سوغات برای عزیزانتان استفاده شود. شما می توانید دستور پخت این کلوچه را از اینترنت جستجو کرده و در منزل خود به راحتی درست کنید.

مواد لازم برای تهیه آن، شامل آرد، شکر، تخم مرغ، خرمای خرد شده یا له شده، دارچین و … می باشد. روش پخت کلی آن به این صورت است که ابتدا خمیر را باید آماده کرد و مدت نیم ساعت منتظر مانده تا خمیر کاملا جا بیفتد، خمیر را با وردنه صاف کرده، در اندازه قالب های دلخواه در می‌آوریم بعد به وسط آن خرما یا دارچین اضافه میکنیم و در داخل سینی آماده شده فر قرار می دهیم و طبق مدت‌ زمان معین شده از فر خارج می کنیم.

این محصول به صورت بسته بندی های متنوع، درون پلاستیک و یا جعبه به فروشگاه های کوچک، زنجیره ای، هایپر مارکت ها و… منتقل و توزیع شده تا در معرض خرید مشتریان عزیز قرار گیرد.شکل ظاهری این کلوچه به صورت تخت می باشد، و بافت بسیار نرم و لطیفی دارد. بعضی‌ها در درون آن کشمش، گردو، زیره هم می ریزند و روی آن را با کنجد تزیین می کنند که این بسته به سلیقه شماست.

خرما به دلیل داشتن انواع مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، منیزیم و پتاسیم و انواع ویتامین ها شامل A، B ،C است که باعث سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی، تقویت مو و پوست، تنظیم میزان کلسترول و وزن بدن می شود. شما با خوردن کلوچه خرمایی می توانید همه نیاز های بدنتان را به خرما تامین کنید.

پخش کلوچه سنتی خرمایی به صورت مستقیم

پخش کلوچه سنتی، به صورت مستقیم و بدون واسطه از مرکز تولید آن یعنی شهر دزفول در بسته بندی های کوچک و بزرگ به مراکز توزیع آن در شهرستانها مختلف صورت می گیرد. این کلوچه یک میان وعده خوشمزه می باشد که بسیار مورد علاقه کودکان است. و یا به عنوان یک تغذیه مناسب برای دانش آموزان در مدرسه و دانشجویان در مراکز آموزشی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *