قیمت کلوچه خرمایی بسته 1 کیلویی

قیمت کلوچه خرمایی بسته 1 کیلویی، با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن مناسب می باشد. کلوچه خرمایی یکی از تنقلات خوشمزه است که بسیار خوش طعم و مقوی می باشد. از مزیت های کلوچه های خرمایی این است که با وجود خرما از ارزش غذایی بالایی برخوردارند. خرما با دارا بودن ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر باعث مغذی شدن هرچه بیشتر این کلوچه ها شده است.

قیمت کلوچه خرمایی بسته 1 کیلویی

کلوچه خرمایی تازه چه ویژگی هایی دارد؟

کلوچه خرمایی تازه چه ویژگی هایی دارد؟ کلوچه خرمایی تازه، یکی از میان وعده های خوشمزه می باشد که بسیار پرطرفدار است. این کلوچه بسیار ترد و نرم می باشد اما ترد بودن این کلوچه باعث خاک شدن آن نمی شود. کلوچه خرمایی تازه با توجه به خرمای استفاده شده در آن باید در جای خشک و خنک نگه داری شود در صورتی که در نگه داری این خوراکی خوشمزه کوتاهی شود، احتمال این که بوی ترشیدگی بگیرد، وجود دارد بنابراین یکی از ویژگی های این کلوچه، خوش طعم بودن آن می باشد.

پخت خوب و به اندازه کلوچه خرمایی، یکی دیگر از ویژگی های این کلوچه ها می باشد، کلوچه خرمایی باید کاملاً پخته شده باشد و حالت خمیری نداشته باشد. ویژگی دیگر کلوچه های خرمایی تازه، بسته‌بندی مناسب آن ها می باشد یعنی باید طوری بسته بندی شده باشند که هوا وارد بسته بندی کلوچه نشود، چون با نفوذ هوا احتمال خشک شدن کلوچه ها وجود دارد.

از دیگر ویژگی های کلوچه خرمایی، قیمت مناسب این محصول مقوی با توجه به کیفیت آن می باشد. در ضمن وجود فیبر و انواعی از ویتامین ها در این کلوچه ها باعث سالم ماندن هر چه بیشتر بدن می شود، بنابراین یکی از ویژگی های کلوچه های خرمایی مفید بودن، برای سلامتی بدن می باشد.

عرضه بدون واسطه کلوچه خرمایی بسته 1 کیلویی

عرضه بدون واسطه کلوچه خرمایی بسته 1 کیلویی

عرضه بدون واسطه کلوچه خرمایی بسته ۱ کیلویی با قیمت مناسب صورت می پذیرد. از آن جا که عرضه کلوچه خرمایی مستقیم و بدون واسطه می باشد دست دلالان از بالا بردن قیمت این کلوچه ها کوتاه شده، به همین خاطر قیمت این محصول مقرون به صرفه می باشد.

خریداران محترم برای این که از قیمت های مناسب این شیرینی خوشمزه بهره ببرند، می توانند این محصول را به صورت عمده تهیه کنند، معمولاً سوپرمارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی، مراکز فروش و افرادی که به این خوراکی مقوی علاقه زیادی دارند این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند.

در ضمن خریداران عزیز علاوه بر خرید حضوری می توانند این محصول را به صورت اینترنتی سفارش داده و به راحتی و بدون صرف وقت محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. علاوه براین قیمت این کلوچه ها به نرخ روز می باشد و با توجه به نوسانات بازار متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *