قیمت کلوچه سنتی شکری درجه یک

يکي از برترين شيريني جات خوشزمزه ي دنيا و ايران کلوچه مي باشد که ما ايرانيان اکثرا اين ماده ي خوشزه را عصر هنگام، همراه با چاي ميل کرده و لذت مي بريم و يکي از اين کلوچه ها، کلوچه ي شکري مي باشد. کلوچه شکري يکي از انواع اين کلوچه ها مي باشد که به علت شيريني موجود در آن و خوشمزگي وصف نشدني اش، بسيار محبوب دل مردم و مخصوصا بچه ها شده است. قيمت کلوچه سنتی شکری درجه یک نيز به عوامل بسياري مانند مواد اوليه چون شکر، به آرد، به بسته بندي و… بستگي دارد.

قیمت کلوچه سنتی شکری درجه یک

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه شکری

مختصری درباره فرآیند تولید کلوچه شکری کلوچه شکري مانند ساير کلوچه ها هم در کارخانه جات و هم در خانه توليد مي شوند که قاعدتا هر کدام دستور پخت متفاوتي را دارند. براي توليد کلوچه شکري در خانه بايد مراحل و فرايند لازم طي شود که فرایند تولید کلوچه به این صورت است که ابتدا در یک کاسه بزرگ ، آرد ، پودر پخت و نمک را با هم مخلوط کنید.

در یک کاسه دیگر ، با استفاده از همزن برقی ، کره و شکر را با هم مخلوط کنید ، تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید ، بعد از هر بار افزودن خوب هم بزنید.وانیل را اضافه کنید و هم بزنید تا همه چیز خوب ترکیب شود .

مواد خشک را یکجا اضافه کنید و با سرعت کم هم بزنید تا زمانی که مخلوط شوند. خمیر را از کاسه خارج کرده و به نصف تقسیم کنید. هر قطعه را در یک پلاستیک بپیچید و روی یک دیسک ضخامت 1 اینچ بچسبانید. سپس فر را روی 325 درجه گرم کرده و خمیر را یک به یک روی کاغذ روغنی یا سطح کار آرد پاشی شده بچرخانید تا ضخامت آن حدود 1/8 اینچ شود.

با استفاده از یک دستگاه برش کلوچه که کمی آردپاشی کرده اید شکل ایجاد کنید. اگر در هر مرحله خمیر آنقدر نرم شد که نتوان آن را برش داد و از کاغذ روغنی پاک کرد ، آن را روی یک ورق بیسکویت بکشید و برای چند دقیقه در فریزر قرار دهید.

هر ضایعات خمیر را جمع آوری کرده و آنها را در یک دیسک ترکیب کنید. فرآیند برش کلوچه را رول کنید و تکرار کنید شکلها را روی ورقه های پخت روغنی با فاصله 1 اینچ قرار دهید و بپزید تا لبه های کلوچه به آرامی با مرکز شنی و رنگ پریده به مدت 12 تا 15 دقیقه قهوه ای شوند و ورق ها را در نیمه راه بچرخانید.

در صورت وجود ، کلوچه ها را روی قفسه خنک کنید. در غیر این صورت ، بگذارید روی تابه خنک شوند. با لعاب ، یخ رویال ، یخ زده ، براق ، گرد و غبار مواد غذایی یا هر چیز دیگری که دوست دارید تزئین کنید.

پخش مستقیم کلوچه سنتی شکری درجه یک

پخش مستقیم کلوچه سنتی شکری درجه یک تولیدکنندگان کلوچه در تلاش هستند تا محصولی با کیفیت و هم چنین مرغوب را به دست مشتریان برسانند تا علاوه بر جلب رضایت آنها بتوانند بازار این محصول را داغ نگه دارند. امروزه مراکز زیادی وجود دارند که وظيفه ي پخش کلوچه سنتی را دارند و آن ها به فروش می رسانند و همچنين شما مي توانيد مرغوب ترين کلوچه ها را از سايت هاي معتبر خريداري کنيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *